• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jengirl

PINKY

Inte mår man dåligt av narkos. Har jag aldrig gjort, och då varit sövd ett antal ggr. Men det är ju så olika det också. jag skulle aldrig våga vara vaken under en op. Så jag tycker du är modig.

Ja tror det är 2 st här inne som har valt lite större strl än normalt. Jag har lagt in 295 anatomiska gelehallon. Jag är 167 lång och väger 53-54 kg. Jag hade innan utammad B-kupa. Nu har jag C-kupa. Helnöjd med resultatet.

• hally

Hejsan jag undrar om nån har opererat sig på Victoria kliniken. Jag har så många frågor kring bröstoperation!
    HJÄLP

• hally

Jengirl

Vad hade du för implantat? Kan du rekommendera någon och storlek!

• Jengirl

HALLY

Hur ska jag kunna rekomendera någon strl till dig. Det får du och din läkare komma fram till. Alla har vi ju olika kroppar därmed så blir alla strl olika stora på oss.

• gisele

Jengirl

Va bra att mellantinget blev så bra . Hoppas det blir bra här med!

Kanske en dum fråga, men kan du beskriva smärtan? Dom säger ju att det gör mest ont bakom muskeln o då tänker man att det gör mellan ont med mellangrejen?!?

• Jengirl

gisele

Hmm, beskriva smärtan är svår. Jag hade inte så ont i själva brösten. Utan mer i operationsärret. Att det strama lite och så..

• hally

Jengirl

Jag undrar om det är säkrast med gelehallon, ochjag vill ha bröst som ser väldigt naturliga ut dvs att dem hänger lite och att dem sitter väldigt mkt ihop istället för isär.

Hur känns brösten efteråt är dem väldigt hårda för det säger dem att gelehallon blir, stämmer det?

Sedan undrar jag hur ont det gör, dagarna efteråt?

• Jengirl

hally

Mina bröst ser naturliga ut. Inga bollar till tuttar här inte. Dom är super fina och sexiga . Lite sexigt toppiga sådär, om du förstår vad jag menar. Dom sitter inte alls för högt upp, har aldrig gjort det heller.

Mina bröst var ganska så hårda ett bra tag efter op. Nu efter snart ca 5 månader, har dom börjat mjukna till ordentligt. man kan klämma på dom och det känns bra.

Jag hade rejält ont dom första tre dagarna. Sen avtog det mer o mer för var dag. Efter en vecka, började jag känna mig som människa igen.

• Sara23

gisele

Hejsan! Såg att du också ska op. i slutet av nov. Det ska jag och jag har såå mycket frågor nu :D

Kram

• hally

Gud vad kul att höra att dem blev fina och att du är nöjd.

Jag ska på konsultation hos doktor charles randqvist den 27, vet att han jobbar mkt med gelehallon. Vart har du opererat dig?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)