Jengirl :
Hejsan!
Jag opererade mina bröst i mars i år, visst jag är ung nyss fyllda 19år, och jag är stolt över att jag vågade ta beslutet o göra en förstroning, jag fick en massa stöd från min familj o jag gjorde klart o tydligt för min kirurg att jag vill ha stora med inga bomber, visst mina bröst är större än propotionellt för min kropp och jag trivs med det, jag gjorde inte det för att tjejer i tidningar hade stora bröst utan för att jag mådde rent ut sagt skit över mina bröst, ja hade en medelstor b-kupa innan o nu har ja E-kupa och jag kan inte vara nöjdare än vad jag är just nu, känns som om jag är en helt ny människa och jag är såå glad över att jag gjorde det. Har så mycket bättre självförtroende, och även kirurgen vart riktigt överaskad när jag var på 6måns kontroll o sa att det är en av dom finaste brösten han har sett o att dom såg ut o va mer än perfekta. Har inga planer på att skaffa barn på LÅNGA vägar vet inte ens om jag någonsin kommer vilja ha det heller.
Så min operation var en grej som jag Verkligen Verkligen ville göra och det gjorde jag enbart för min skull inte min killes eller dom andra o världen!