• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Swing

Jag har Mc Ghan's style 410 anatomiska geléhallon, soft touch. De är lite fastare än äkta bröst, men det känns helt okej för en kvinna som är 40+ och ammat två barn. Jag har inte alls fått några negativa reaktioner på att de skulle kännas hårda eller konstiga vid beröring.

Jag har 6cm ärr under brösten, dom syns ganska lite. Känner man noga känns ju implantatet där under bröstmuskeln. "Mina egna bröst" som var full B-kupa finns ovanpå. Killarna fattar säkert att jag har implantat, brösten ser ju fylliga ut, men inga negativa reaktioner hittills. Har fått höra att "du har väldigt snygga bröst" osv. och då har jag bara tackat.

• gisele

Swing

Hejsan! Va kul att dina nya blev bra! Bara en en liten fråga, vilken bh storlek har du nu?

MVH

• Emma86

Hej hej!

Jag skulle vilja ha liknande bröst som Emma Andersson har, vad kan hon tänkas ha? En stor C väl?

• vaxad

Hej Pinky!
    Jag frågade vad om man kunde vara lite förkyld, och då sa att att det inte var någon större fara så länge man inte hade feber.
    Pencilin får man på operationedagen intravenöst.

Blir så nyfiken på om vi bor nära varandra... Bor du norr eller söder om örebro?

• vaxad

Pinky!!
    Glömde svara på när jag började jobba igen.
    Efter tre dagar var jag och fikade och kollade runt lite i affärer, efter 5 dagar så tog jag en låååång promenad, jag hade kunnat börja jobba efter en vecka, men jag var arbetlös just då så jag började efter 4 veckor och då hade jag inte ont alls längre.
    Jag hade nog tur att vara en av dem som inte får så ont efter operationen.
    Vad jobbar du med?

• Swing

gisele: Jag har 75D, full kupa, men inte så det väller över.
    Emma86: Förlåt att jag ler, men en säker gissning är att Emma Andersson har E-kupa (eller åtminstone proppfull D). Hennes ser klart större ut än mina. Stod det inte nånstans hur mycket hon lagt in, det var väl minst 500? Nån som vet?

• Oskuld

Hejsan!

Sitter här hemma och läser om alla olika sorters bröstimplantat som finns, storlekar och ingrepp. Är jätte intresserad och tycker det är sjukt snyggt med opererade bröst. Själv har jag ett par vanliga bröst som är rätt fasta och stora, krympt till 75C pga träning. Dock börjar dom tappa formen något inte speciellt mycket men d kan ju bero på viktminskning samt att jag blir 30 år strax. Min sambo är jätte nöjd men jag är jätte sugen på att göra en operation, tror ni att jag kommer att ångra mig när jag har ganska mycket "egna" bröst? Hur mycket kan jag behöva lägga i? Vad är bäst om man redan har fyllig byst?

Tacksam för svar då jag är lite fundersam

• mysan99

Har varit hos läkaren idag. Allt så bra ut och det onda jag har under det ena bröstet är stygnen som skaver men det ska bli bättre. Har tänkt att vara hemma en vecka till. Hoppas att ni alla har det bra!

• Cickan

Ulle83: Grattis till dina nya bröst! Hur känner du dig nu så här efteråt?

Var på konsultation förra veckan på art Clinic i Gbg, de var verkligen jättetrevliga där. Blev rekommenderad att lägga in 250cc framför bröstmuskeln. När jag kom hem blev jag dock lite osäker, känns som väldigt lite. Har ändå bokat tid för operation i slutet av oktober men har som sagt inte bestämt mig riktigt än för storleken.

• Emma86

Swing: Fast jag tycker ändå inte hennes bröst är såå enorma, det är ju som ändå propertionerligt, hon är ju ganska liten ändå när hon är 172 lång och väger 56 kg, kanske därför det ser så stort ut?

En annan fråga, jag har en vanlig A-kupa nu och skulle vilja ha en stor C, när jag gör det skl. "ristestet" så är 300 ml perfekt, men ska man då ta lite större eftersom alla påstår att de ser större ut me riset i eftersom det läggs direkt i BH:n? Dvs. 330 ml kanske?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)