• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • lemon

Izadora!

Hur är det? Är alltså brösten dina fortfarande högt uppe? Jag kan oxå tycka att mina är högt uppe, men de har i allaf börjat hänga ner sig nu. Det är mer volym nertill. Förut var det ju tvärtom. Men jag gjorde ett lyft oxå, och då kan de hänga till sig lite mer efteråt.

Mina bröst ser oxå konstig ut när man spänner dom, men de blir inte platta men får en konstig form. Ser ganska roligt ut faktist! Men jag tror inte det är nåt konstigt, tänk på att muskeln är utspänd och det kan nog dröja innan allt satt sig på plats. Det är ju inte så länge sen vi op oss.

Är allt bra annars? Jag älskar mina bröst mer o mer, ju mer ärren försvinner!

• algit

Izadora o Lemon:
    Det kommer alltid att vara så sa min läkare att när man spänner musklerna plattas inplantaten ut.
    Och det är ju inte konstigt om man tänker efter, inplantatet är ju under och kommer alltid att vara.
    När jag tränat och får träningsvärk så kämnns det mitt i bröstet istället för som innan intill kroppen.

• Jengirl

Är det nån som har varit med om att ena bröstet verkar ta längre tid att läka ?

Mitt högra bröst är mjukt, och är ej öm i det osv. Men det vänstra är fortfarande lite ömt + lite hårdare.

• guppien

mysan99: nu förstår jag inte riktigt vad du menar men TACK!!

• Linoa

Izadora
    är du nöjd med ditt val av klinik? Hur tyckte du gunnar var? börjar visst med frågor utan att presentera mig något närmare, men det är mycket man undrar över! jag har även två mindre barn något du eller någon annan har någon erfarenhet av i samband med era operationer?
    kram o tack på förhand!

• mysan99

guppien

Jag tolkade att du skulle gifta dig till helgen! Förlåt för detta missföstånd

• linslusen

Hallå Hallå :)
    Imorgon ska jag på 6måns kontroll, hoppas att han tycker att allting är bra, jag tycker att dom är mer än perfekta.
    weii :)

• Ulle83

CHICKAN OCh ANNIE_81

Tyvärr har jag inte hunnit vara inne här på ett tag :(

Jag valde aldrig min läkare själv. Jag träffade först Fredrik och det var den 15/7 och sedan träffade jag kons sköterskan den 15/8 och op tiden blir den 15/9,allså imorgon Kan inte fatta det,känns lite narvöst måste jag erkänna :)
    men äntligen är det dags!!
    Jag ska lägga in 330cc + lyft och jag har en full B cupa nu.
    Vad har ni funderat på för inlägg?

Kramar ulle83

• Ulle83

Imorgon var det dags 07:45 på Art Clinic.
    Jag har fjärillar imagen kan inte slappna av riktigt :). Har pricis tvättat mig med Descutan.Undra om man kommer få en blund i natt!!!

Lycka till med din konsultation imorgon
    Chikan!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)