• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

algit:
    Hej!!!!
    Tack så mycket!!
    Allt gick bra, hade till och med tur med vädret.
    Har lagt upp en sida där bilderna ska finnas, hoppas den funkar.
    Jag mår väldigt bra förutom en jobbig förkylning.
    Mina nya behag mår superduperbra + att ärren börjar blekna. Trivs bra på det nya jobbet, har lite svårt för en av mina kollegor dock.
    Hade varit trevligt att träffas igen!
    Jättekram på er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Linoa

Hej alla!
    jag är ny här, har skrivit ett tidigare inlägg jag undrar hur en konsultation går till ska på en den 16/9 på plastikakademin i linköping. kan någon dela med sig av sina erfarenheter?

• Benetton

Pernilla25

Grattis!!!! om jag inte hade sagt det till dig tidigare. Bilderna har jag sett och ni verkligen strålade av lycka båda två.Barnen var söta i sina små kostymer :) Du var jätte sött i din klänning och buketten var vacker. Jag önskar er all lycka och kanske fler barn, vem vet.....

• Pernilla 25

Benetton:
    Tack så mycket!!!

• carro18

hej, nu är det en vecka och två dagar kvar före operationen, det har varit en lugn helg, eftersom att jag vill ta det så lungt som möjligt före operationen nästa tisdag, ska förstora mina bröst. Jag undrar så hur det kommer att se ut efteråt, det är Peter Cosmo som kommer att göra detta ingreppet. Jag ska lägga in 440cc och jag tror att det kommer att bli så stora som jag vill att de ska bli, nu har jag a. Är det någon som vet hur man kan "se" hur det kommer att bli och hur stora de kommer att vara efteråt, jag är 1.68 och väger 56 kg. jag ska gå modevisning den 1 oktober och opereras den 20, tror ni att man klarar av det? eller kan man lyfta på armarna och sätta på sig andra kläder, eller ska jag be att de tar med någon som kommer att hjälpa mig med den under modevisningen?

jag är så nyfiken över hur det kommer att se ut..
    Är det någon som vet om Peter Cosmo är bra? Någon som tycker att han är dålig?

Jag är så hoppfull inflr operationen att jag inte ens vet om jag ska göra det eller inte, förut har jag bara sagt liksom, det är klart att jag ska, nu är det mer att jag vänder och vrider på mig om någon kommer med frågan..
    Någon annan som har känt såhär?

Snälla... hur ska man göra efter op? Har hört att alla läkare säger olika? Vad tror ni är bäst?

• algit

Hej carro18:
    Följ instruktionerna du får av Cosmo han berättar precis hur o vad du ska göra efteråt.
    Modevisning kan bli tufft man är öm man känner inte för att byta kläder i onödan jättesvårt att dra saker överhuvudet.
    Men med hjälp fixar du kanske det.
    Var ska du ha snittet?
    Och de flesta verkar tänka så som du precis innan.Typ ÄR JAG INTE RIKTIGT KLOK som gör detta.
    Peter Cosmo har opererat mej o jag är helnöjd.

• mysan99

Pernilla 25
    Hej!
    Grattis! Hur känns det nu att vara fru?
    Så fina era kort var, och som du skrev så var det kanon väder för en sådan dag. Är det eran son som var med? Han va jättefin!
    Kram

• Jengirl

carro18

Jag är 167 lång, och väger mellan 53-54 kg. Jag har lagt in 295. Och brösten är inte små kan jag lova. 440 låter mycket i mina öron. Men jag är dessutom ganska tunn, smala höfter osv.. Så på mig skulle inte 440 se snyggt ut alltså. Jag vill absolut inte sätta griller i huvudet på dig.. Vi har säkert olika kroppar, så 440 kanske blir super perfekt på dig, men absolut inte på mig. Vi har ju alla olika förutsättningar när det gäller det här med strl osv.. Lycka till!

• carro18

Hej Jengirl

Okej, ja, jag är också ganska tunn, eller Peter Cosmo sa att jag såg väldigt smal ut runt bröstkorgen. Han tyckte att jag skulle lägg in 280 från början, men jag sa att jag liksom inte ville ha medelstora, utan lite större än så, så det blev 440 vi kom överens om.
    Har inte du en bild av dig som du ha lust att skicka, med kläder förstår, men så att man kanske har en aning om hur det kommer att bli mm :). vad hade du för strlk innan? Gärna en helbild, om du fattar :).. Jag är jätte orolig :), men det är detta jag alltid har velat göra, så varför backa nu?! Kul att du är nöjd, jag hoppas att jag också kommer att bli nöjd med mitt resultat :). MAssa kramar Carro

Svar på tråden Bröstförstoring (2)