hej, nu är det en vecka och två dagar kvar före operationen, det har varit en lugn helg, eftersom att jag vill ta det så lungt som möjligt före operationen nästa tisdag, ska förstora mina bröst. Jag undrar så hur det kommer att se ut efteråt, det är Peter Cosmo som kommer att göra detta ingreppet. Jag ska lägga in 440cc och jag tror att det kommer att bli så stora som jag vill att de ska bli, nu har jag a. Är det någon som vet hur man kan "se" hur det kommer att bli och hur stora de kommer att vara efteråt, jag är 1.68 och väger 56 kg. jag ska gå modevisning den 1 oktober och opereras den 20, tror ni att man klarar av det? eller kan man lyfta på armarna och sätta på sig andra kläder, eller ska jag be att de tar med någon som kommer att hjälpa mig med den under modevisningen?
jag är så nyfiken över hur det kommer att se ut..
Är det någon som vet om Peter Cosmo är bra? Någon som tycker att han är dålig?
Jag är så hoppfull inflr operationen att jag inte ens vet om jag ska göra det eller inte, förut har jag bara sagt liksom, det är klart att jag ska, nu är det mer att jag vänder och vrider på mig om någon kommer med frågan..
Någon annan som har känt såhär?
Snälla... hur ska man göra efter op? Har hört att alla läkare säger olika? Vad tror ni är bäst?