• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Sara23

Mickaela

Jag ska ha silicon, men funderade ett tag på koksalt. Men jag är rädd att man ska se veck på koksaltet, vad säger du om det??? Jag ska operera mig i Falköping på Kosmetisk Kirurgi AB, har du kanske hört ngt om dem?

:D

• Tez82

Mickaela

Jag ska opereras den 1:a mars 2006. Usch det känns som en evighet tills dess, men jag har möjligheten att få komma tidigare, men jag vill gärna vänta tills dess så jag samlat ihop det mesta av pengarna! :)

Ja men då kan ju ärren hinna gå till sig lite själv också då eftersom det inte alls var så länge sedan du opererade dig. :)

Känner du dig nöjd med koksalt som inlägg? Hur känns det? Jag fick som för mig när jag var på konsulationen att silicon kändes som mer naturligt, men hur känner du nu när du är opererarad?

Kram

• sossan

hej
    apropå byta ut eller inte så har jag fått information om att dagens inplantat inte ska behövas bytas ut, såvida inget speciellt händer.

ush vadjag har ont stundvis ibland käns det som att jag alldrig kommer bli ok igen ;)
    fyyy vilken pessimist jag e hahaha, men jag försökr se framåt som på måndag när jag ska tillbax o ta stygnen då måste de ju vara bra

lisa
    tack för tpset ska gå in o kolla där

• Just-me

Hej hej

Är det någon som gjort sin op på citadellkliniken?

• Pernilla 25

Benetton:
    Känns skönt när man bestämmt sig va?

Har inte skrivit så mycket här sista tiden, har ju börjat nytt jobb och haft mycket med bröllopet, men jag har varit här inne och läst lite då och då.

Tror det kommer bli jättefint på dig.

Kram och lycka till!!!

• Benetton

Tack algit och Pernilla25 för ert stöd

Det känns faktiskt skönt måste jag säga att äntligen har bestämmt sig men och andra sidan är jag väldig nervös inför op och drömmer verkligen mardrömmar om det. Jag är optimistisk och hoppas att det ska gå bra för mig men oron finns alltid där. Man måste tänka positivt tycker jag annars kan man ställa sig frågan redan idag varför gör jag det om jag tror att det ska gå snett, eller hur?

• Benetton

Pernilla25

I fall du kommer att lägga bilderna från bröllopet på Internet och kommer att fixa en hemsida om den (det är många som gör det nuförtiden har jag sett)så skriv gärna adressen och länken till sidan så att vi kan gärna titta på hur vacker du var i din klänning på just din speciella dag.
    Kram

• Sess

Idag bokade jag tid för operationen! Känns nervöst nu när det börjar dra ihop sig men jag ser verkligen fram emot att få det gjort. Ska bli så skönt att slippa tänka på brösten hela tiden utan kunna slappna av och inte ha komplex längre.

Precis en månad kvar idag - den 8 oktober är det dags!

• Sara23

Sess

Ja visst är det skönt. Jag har bokat tid för operation i nov. Vilket inlägg ska du ha, storlek, vilken klinik? Många frågor. Vi sitter ju som lite i samma sits nu :D

Kram

• Sess

Sara23

Samma sits är det ja, både skönt och nervöst känner jag...

Jag ska göra runda gelehallon, 350-400 (har inte bestämt mig ännu men det börjar väl bli dags) på Plastikakademin i Linköping. De är väldigt trevliga och kunnnig där tycker jag.

Du då? Sorts implantat/storlek/klinik?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)