• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Elektra03

Vad kul att du blev nöjd! :)

Gjorde du med eller utan ankarärr?

• sossan

Hej alla!
    nu e jag här igen op i måndags. första dygnet kunde jag knapt röra mig kräktes var gång jag satte mig upp osv. mycket smärtstillande blev det. Men igår tis, när jag kommit hem var jag ute på en kort promenad. och idag värker o ömmar det ibrösten.

jag har inte haft varken förband el. sportbh, bara tejp över ärren, ducsha får jag göra när jag vill bara torka tejprn med hårblås:)
    vet inte riktigt vad det blev för storlek b el. c, men jag är nöjd ville ju inte ha så stort bara nått om man såger så :), men min mamma tyckte dom kunde vart större, hehe.
    kram på er alla

• mysan99

sossan
    Hej!
    Grattis till dina nya bröst!
    Kul att du blev nöjd.

Jag har fortfarande jätteont i vänstra bröstet undertill ut mot sidan hoppas att det snart går över gör ont så fort jag rör mig!

• Just-me

Tez82

Japp, jag tänkte gå på en konsulation snart. :) Längtar efter att få kika på inläggen hihi.

Jag funderar på om jag ska gå på kontoret här i stan eller om jag ska åka till Falköping.
    Det är nog lika bra att åka till Falköping, har inte så långt dit ändå. Kan kanske kännas som en trygghet att träffa läkare och se hur det ser ut där innan.
    Jag är 173 cm väger 51-52 kg och har B kupa nu.

• Just-me

*Hanna*

Ja det är skit kul att det är fler här inne som ska göra.. sett några på andra forum men det är så mycket skit där inne.

Jag försöker oxå spara istället för att ta lån, lite jobbigt då man vill ha alla pengarna NU! ;)

Vad vill du göra för inlägg?

Kram

• Just-me

Sossan

Grattis! :) Hoppas allt går bra med dig nu!
    Vilken klinik var du på?
    Kram

• Sara23

Benetton

Ja då sitter vi lite i samma sits, när ska du göra dina och vad ska du göra? Har du bestämt hur mycket du ska lägga in, vilket inplantat etc? Vilken klinik?

För mig blir det i nov. längtar väldigt mycket nu men är också lite nervös över allt som kan hända. Men jag får tänka positivt ist!

Mvh

• Just-me

Jag ringde informationen på Kosmetisk kirugi och frågade hur ofta man behöver byta ut implantaten..
    ALDRIG sa hon... jag vet inte om jag vågar tro på det.. men varför säger dom så annars? Nån som vet nått om det..??

• *Hanna*

Just-me:

Jag har bestämt mig till 99% för koksalt.....Jag ringde föressten också till kliniken och frågade om implantaten för ett tag sedan, och då sa hon också typ "aldrig", hon sa att det märktes att jag hade tittat på för mkt på tv....Och att dagens implantat håller mkt längre. Det kan jag ju tänka mig, men jag är helt övertygad om att man måste byta ut dem någon gång iaf.
    Hade du varit på konsultation där eller hur var det?

• Tez82

Just-me

Det tycker jag att du gör rätt i. För mig blev det så att jag åkte på konsulation i Stockholm eftersom det är närmast och att jag ändå skulle dit, men op:n blir ju i Falköping. :)

Längtar så mycket nu! Och det känns som en heeel evighet till februari!!! För det är då jag ska operera mig. Ville ta det vid den tiden då jag i stort sett samalt ihop alla pengarna till op:n! :)

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)