• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Just-me

Hej på er!!
    Har följt detta forum ett tag.. verkligen jätte bra! Funderat länge på att förstora brösten.. är rätt spinkig, gillar mina bröst men vill ha större.. guuud va kul det vore att ha lite former iaf! Berättade för mamma att jag ville göra bröstförstorning idag.. inget stöd där.. tror inte hon förstår alls.. ser säkert framför sig att jag ska bli en ny porrdrottning med mega pattar.. inte direkt vad jag tänk då men.. skönt att läsa på detta forumet där ni verkar stötta varandra!
    Just nu funderar jag på många frågor.. kanske någon här kan hjälpa mig med? Gelehallon eller silikon? Vad är bäst/snyggast? och vad är anatomisk?
    Är det någon som gjort sina bröst på Kosmetisk kirugi? Har jätte nära dit, vore inte fel att slippa resa 35 mil för att komma till Sthlm.. Jätte tacksam för svar! Kram

• Lisa22e

Just-me

Välkommen hit!!! Du har rätt om att det här forumet är toppen
    Silikon känns mer som naturliga bröst geléhallon blir lite hårdare än naturliga bröst. Själv har jag geléhallon mest p g a att det känns säkrare för om dem går sönder så rinner det inte ut i kroppen.
    Geléhallon finns ju också i anatomisk(droppformade) vilket ser mer naturligt ut en runda implantat. De anatomiska implantaten finns oxå i många olika varianter, så det går att "skräddarsy" det bröstet man vill ha.
    Här är en bra sida som beskriver anatomiska implantat:
    www.victoriakliniken.com/Page.asp&SubMenuParent=3&SubSubMenuParent=7

• Jengirl

Jag måste fråga er som har snittet i bröstvecket, och det har gått ett tag sen ni op er. Mina ärr är jätte fina, dom syns knappt. Men runt om ärren är jag ganska röd lila på nå sätt. Själva ärren är som vita sträck, men just lite ovanför och under ärren är det ganska rött eller blå märkes färg om man kan säga så.. Va ärdet?? Jag har ingen tejp nu för att jag trodde att jag kanske blev irriterad av tejpen, men jag har varit utan ett tag nu.. Och det försvinner inte ..

• Just-me

Lisa22.
    Tack :)
    Oj, verkar va stort utbud.. känns rörigt. Gelehallon känns säkrare.. hade velat göra på kosmetiska kirugi, dels för det är nära sen så är jag bekant med en som gjort där som sa att det va jätte bra. Men dom gör ju inte hallon :( Är det nån här med erfarenhet av silikon så säg till :) Kram på er.

• Tez82

Ulle83 - Hon hade Elisabeth Gudmonsdottir. Har du bokat en op tid där?

Ohh man önskar att man fick ta med sig implantatet hem och prova så man kunde känna sig riktigt riktigt säker. Men egentligen är det inte så mycket som skiljer mellan 325-375cc. Fick du veta vad den ungefärliga Bh storleken skulle bli efter op:n?

Kramis

• Tez82

lemon - Vad roligt att höra att du är nöjd! Trist att du haft så himla ont! Men jag förstår dig när du säger att det var värt det. Jag är isntälld på att det ska göra hemskt ont, sedan är det ju bara en bonus i fall jag skulle vara en av de lyckliga som inte har fullt så ont. :) Det värsta är ju att jag aldrig gjort illa mig eller legat på lasarett så jag vet inte heller vilken smärtgräns jag har, men det ska nog gå bra! Längtar så himla mycket att få slänga bort alla push ups och ilägg!

Jag jobbar också på kontor och har hemskt lätta uppgifter, inge lyft. Sitter bara vid ett bord framför datorn och svarar en del telefon, och jag hoppas att det ska räcka med en veckas semster, för jag hade tänkt ta det. Så slipper någon undra! :)Hur gjorde du när du op dig? Sjukskrev du dig eller tog du semster eller så?

Blev dina nya bröst precis som du tänkt dig? Jag har drömt massor med drömmar att jag gjort detta lyft men efteråt hade jag ändå hängisar! :( Jag vill ha fina runda bröst. :)

Tack för alla svar! Man funderar ju över så mycket hela tiden, och det är skönt att det finns de som suttit i samma båt! ;)

Kram

• Tez82

Ulle83

Nu är jag snurrig! Du skulle ju op dig den 15:e september! Alltså snart! :)

• mysan99

Idag ska jag till läkaren o ta av mitt bandage + topp. Jag ska få se dom!!! Hoppas att man inte blir besviken, det lilla jag ser idag ser ju fint ut.

• Swing

Tez82: en vecka hemma räcker fint om du har lätt kontorsarbete! Ta det lugnt på jobbet en tid därefter. För min del gick det inte så bra att försöka skynda på/gå fort eller att lyfta tjocka pärmar på ett par veckor. Men ingen visste nåt och ingen märkte nåt. Allt gick bara bra. Lycka till!

• Tez82

Swing - Tack för ditt svar! Man är ju så himla orolig över allt, och det känns bra att liksom ha läget någolunda under kontroll innan! :) Tog du ut semester eller hur gjorde du?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)