lemon - Vad roligt att höra att du är nöjd! Trist att du haft så himla ont! Men jag förstår dig när du säger att det var värt det. Jag är isntälld på att det ska göra hemskt ont, sedan är det ju bara en bonus i fall jag skulle vara en av de lyckliga som inte har fullt så ont. :) Det värsta är ju att jag aldrig gjort illa mig eller legat på lasarett så jag vet inte heller vilken smärtgräns jag har, men det ska nog gå bra! Längtar så himla mycket att få slänga bort alla push ups och ilägg!
Jag jobbar också på kontor och har hemskt lätta uppgifter, inge lyft. Sitter bara vid ett bord framför datorn och svarar en del telefon, och jag hoppas att det ska räcka med en veckas semster, för jag hade tänkt ta det. Så slipper någon undra! :)Hur gjorde du när du op dig? Sjukskrev du dig eller tog du semster eller så?
Blev dina nya bröst precis som du tänkt dig? Jag har drömt massor med drömmar att jag gjort detta lyft men efteråt hade jag ändå hängisar! :( Jag vill ha fina runda bröst. :)
Tack för alla svar! Man funderar ju över så mycket hela tiden, och det är skönt att det finns de som suttit i samma båt! ;)
Kram