• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • carro18

hej algit
    tack så hemskt mycket, jag vet att det är hur mycket som helst som man vill fråga och få klart för sig, uch! jag är verkligen nervös, vad hade du innan och hur mycket lade du in? har hört att 130 g=en storlek, stämmer det tror du?
    vad lade du in? jag funderar på geléhallon? vart är ditt ärr? jag vill ha det i armhålan tror jag :). kram

• Lisa22e

Hej allihopa!!!
    E tillbax igen
    Fick åka tillbaka till läkaren i går p g a febern. Jag fick antibiotika.
    Han sa att det förmodligen bara var "operationsfeber" som man kan få efter man blivit opererad. Jag som var så orolig eftersom ingen annan här verkade ha fått feber.
    Nu mår jag bra igen o känner mig feberfri. Fast brösten spänner o gör ont. Men det gör inte så mycket. Bara man slipper febern.

Var på vigseln i dag. Fast jag åkte hem direkt efter den. Orkade inte med mera. Men jag är så glad att jag överhuvudtaget orkade gå på vigseln.

Hur länge väntade ni med att duscha efter op???
    Jag har fått höra att jag kan duscha nu men jag är rädd att det kommer göra ont o vara besvärligt att ta av o sätta på sport bh:n.

• algit

carro18:
    Jag hade 75 B innan lade in 350 nu har jag 75E.Så det stämmer inte riktigt på mej.
    Jag har gelehallon och snitt i armhålan , det är det han använder sig av för det mesta vad jag förstår.
    Finns en gräns för hur mycket man kan lägga in via armhålan konmmer inte ihåg hur mycket det står på deras hemsida.

Jag blev lugn när jag träffade Peter Cosmo jag fick stort förtroende för honom.

• algit

Hej lisa22e:
    Kul att du är ok blev lite orolig där ett tag.
    Och bra att du kundde vara med på vigseln allafall.
    Om att duscha kan jag inte svara på jag hade bygelbh plus ett förband som jag kunde lätt ta av.
    Kan du inte få hjälp med att ta av sport bh:n ?

• Jengirl

Lisa22e

Jag hade oxå sportbehå efter op. Jag tror att jag duschade efter 2 dar.. Och då fick jag hjälp av min sambo att tvätta mig och ta av sportbehån. Det känns lite läskigt i början, men det är ingen fara. Den är ju ganska tajt, men man får av den med lite hjälp. Ialla fall i början. Min sportbehå blev min bästa kompis tillslut.. Hade på mig den JÄMT, var en slags trygghet.

• linslusen

carro18 :

Hejsan!
    Det med hur mycket man ska lägga in beror helt på hur du ser ut, jag ka in 460cc och fick 75E av det, är ganska liten till kroppen också, 159,57. Så det beror mycket på hur du ser ut innan.
    Har ingen erfaranhet av citadell kliniken, blev opererad av Charles randquist på Victoriakliniken.
    Kul att jag har en "ung kompis" här jag är nyss fyllda 19år :)

Lycka till med allt :)

kram!

• sossan

hej alla, tänkte på det här med sportbh som det pratas mycket om att man skall ha ett tag efter op, själv har jag fätt informationen att jag inte behöver något alls. jag skall lägga bakom muskeln karnske det har betydelse??

• Ulle83

LISA22: Grattis till brösten. Skönt att febern har lagt sig.

MYSSAN99: Grattis även till dig. Kul att du blev nöjd.

Jag bara längtar tills jag ska göra min op,det ska bli så kul att köpa lite snygga topppar osv.
    Men är lite orolig hur jag kommer att känna mig efter op!!

• Ulle83

Hej SOSSAN: Jag ska lägga bakom muskeln och har blivit informerad att använda sport bh i 2 månader dygnet runt.

• Sess

Jag ska också lägga under muskeln och jag ska ha sportBH dygnet runt i minst 8 veckor (ju längre desto bättre) och sen dagtid helst i 6 månader för bästa resultat.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)