• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Hej Myssan99:

Jag förstår att du är narvös men det blir säkert jätte bra;)

Lycka till!!!

kram ulrika

• Benetton

myssan99

Lycka till imorgon och jag hoppas att du blir jätte glad och nöjd med reultatet efteråt.

Kram

• loppalina

Hej mysan99!

Jag känner igen det du skriver:) Jag var oxå så där nervös dagen innan;)

Lycka till imorgon kram loppalina

• Pernilla 25

mysan99:
    Stort lycka till imorgon, det kommer gå jättebra!!!!!

• Pernilla 25

shohoo:
    Jag opererades av Carl Troilius på PKC och jag är jättenöjd, både med valet av honom som kirurg och resultatet.
    Jag la in geléhallon, 310, och gick från en pytteliten A-kupa till en C-kupa.
    Vet att han har anmälningar på sig men kände mig så trygg när jag träffade honom på konsultationen, jag kan varmt rekommendera honom.
    Kram!

• Pernilla 25

Till er som funderar på att göra op via armhålan och är rädda för att ärren kommer synas kan jag bara säga oroa er inte.
    Jag gifte mig i lördags och hade en klänning med tunna axelband och det var ingen som lade märke till mina ärr, fast de fortfarande är rätt så röda.
    Ärren syns bara om ni lyfter upp armarna över huvudet typ.
    Ärren blir ju dessutom mindre synliga med tiden, det är först nu jag börjat se att de börjat ge med sig, men det är nog oxå olika från person till person.

Kram på er alla och lycka till!!!

• Ulle83

Finns det någon som har solat solarium före eller efter op,har det påverkat ärren??

• Lisa22e

Hej allihopa!!!
    Nu är jag tillbax igen
    Opererades ju idag.
    Allting gick bra och jag som hade räknat med att ha jätte,jätte ont.
    Jag har bara lite ont iallafall nu, det kanske är värre smärta imorgon det vet man ju inte. Men hoppas det inte blir värre än det här.
    Det ända jag känner är att det spänner i brösten typ som träningsvärk.
    Först när jag vaknade upp efter sövningen så kände jag inget alls. Jag tänkte blev jag aldrig opererad. Men sen när jag skulle vända huvudet och röra armarna så kände jag "träningsvärken".
    Jag tror storleken blev bra men jag vet inte vill inte kolla nu eftersom det är lite blåmärken o när jag lossar på sportBh:n gör det lite ont, så jag får försöka hålla mig. Men jag har tjuvkikat lite, så jag tror det blev lagom storlek.
    270 CC la jag bara in. Läkaren sa att det inte skulle bli snyggt med större för att jag är redan så smal o har smal bröstkorg så 270 på mig blir ju mer än 270 på nån som är bredare. Jag tror det kommer bli full b kupa, fast jag hoppas det blir full b/liten c.

mysan99
    Lycka till imorgon nu. Det går nog bra.

• sossan

Lisa22e: grattis!!
    vilken tur att du inte har så ont hoppas det fortsätter så.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)