• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • linslusen

Jengirl :

Nope jag hade inte alls ont efter operationen, jag hade ställt mig in på att jag inte skulle kunna röra på mig alls o att jag skulle ha jätteont, men tji så fick ja, vart överaskad att jag ite hade ont, min läkare sa till mig o börja röra på mig så fort som möjligt efter operationen för att kroppen ska komma igång igen, var på promenad 2dagar efter operationen. Så jag har haft väldig tur :)
    Det enda som kändes var att det kunde "brännas" på sidorna, vilket bara var nervtrådar, annars så har det bara varit lugnt, allt kändes som vanligt typ 1mån efter operationen, men jag har varit så försiktigt, nu Äntligen har jag börjar träna ordentligt, känns så skönt, o på ons ska ja på återbesök. Kan inte fatta att det har snart gått 6månader sen min operation.

Ha d bra :)

• Carolineeee

Var på konsulation förra veckan... känns jättebra.
    Frågan är vilken storlek det ska bli. Provade ilte olika... tyckte ingenting var speciellt stort. Blev riktigt skrämd över att jag utan tvekan ville ha en D-kupa.
    Någon mer än jag som kände så på konsulationen?
    Var har/ska ni ha inläggen. Under eller över börstmuskeln. vad finns det för fördelar och nackdelar?
    Skulle vilja veta...

Kram Carro

• mysan99

Carolineeee
    Hej jag ska op på torsdag, min läkare rek. över musklen då det blir mest naturligt på mig han lägger snittet under bröstet och jag ska ha 350 cc.

• mysan99

Lisa22e
    LYCKA TILL på onsdag!

• algit

Sess:
    Vad jag har förstått är det så som du beskriver som är "under" allt är inte under.
    Jag har hade ont rätt länge eller inte ont utan kändes spänt.Särskilt när jag använder bröstmusklerna så känns det fortfarande konstigt.
    De har sagt till mej att det är för att jag styrketränat så mycket, starka muskler har svårare att ge med sig.

Linslusen:En fråga vi opererades ungefär samtidgt känner du INGET konstigt alls?
    Typ en sån rörelse att knäppa ett par tajta jeans eler dammsuga ,simma.
    det gör inte ont men känns som att musklerna inte räcker till.
    Känner du dej HELT som innan?

• algit

Linslusen:
    En grej till som känns skum( jag gjorde det nu så jag kände det).Att böja mej framåt plocka upp nåt från golvet, då känns det verkligen att jag har nåt där inne.Men när man känner på dem är de hur mjuka som helst .

• vaxad

Hej!! Har oxå kännd att det känns konstigt när man böjer sig frammåt. Undra om det alltid kommer att kännas så eller om det går över såsmåningom...

• Ulle83

Jag ska operera mig den 15 september. Känner mig lite narvös men ändå längtar jag så otroligt mycket. Hur länge har era läkare rekomenderat er att vara hemma?

• mysan99

Ulle83
    Jag ska kunna börja arbeta efter en vecka men får inte bära något tungt. Vi får se om man kan det!!??

• Ulle83

Mysan99: Är det enbart förstoring som du ska göra eller är det lyft ochså? Min läkare trodde 2 veckor..När ska du opereras?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)