• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • loppalina

Hej allihop!

Lisa 22e: Lycka till imorgon ;) Jag träffade min läkare innan op. Så du hinner nog att få svar på dina frågor.

Jag var sjukskriven i 3 veckor. Har ett tungt arbete med små blöjbarn (dagmamma). Sen hade jag 3 veckors semester på det :)

När jag provade implantaten så fick jag räkna på lite större implantat, för att få rätt strl. Alltså räkna med att lite "försvinner" bakom bröstmuskeln när dem väl kommer på plats.

• Ulle83

Loppelina:

Hur mycket har du lagt in och vad fick du för storlek efter?

Lycka till imorgon Lisa22!!:)

• Sess

Linslusen

Jag ska bli op på Plastikakademin i Linköping, kirurgen där är väldigt trevlig och kunnig.

Storleken är jag jättetveksam över nu... Hade bestämt mig för 375 eller 400 efter konsultation och ristest innan det men sen läste jag om Aylar(som har 410 inlagt). Vi har samma mått och dels är jag rädd att jag också ska få konstanta smärtor (har inte ringt och frågat om det än men jag ska) och dels tycker jag att hennes är väl stora mot kroppen. Tur att jag har några veckor till att fundera!

• Ulle83

Sossan: vet du vad din kompis hade för läkare på art clinic? Vad valde hon för inlägg och vad blev slutresultatet?

• linslusen

Sess :

Okej.. jag e 159,57 o har 460cc, tror inte det e ngn fara... det kanske är så att hon inte tål silikon o att tidingarna skriver bara vad dom tror?

Hursomhelst så tror ja att det kommer o bli bra :)

• Ulle83

Ville bara ge ett tips till er alla .. Att be läkaren skriva ut ett recept mot innan operation som skall tagas en dag innan för att motverka ev. infektioner .

;)

• shohoo

Hej! Jag tänkte göra en bröstförstoring i malmö och behöver tips på kirurger. Läst väldigt dåliga saker om Jan B Wieslander men hans bilder såg väldigt naturliga ut. Någon som har opererats i Malmö och har erfarenhet av han eller någon annan?

• Tez82

Är det någon som fått barn efter sin op? Har era bröst ändrat sig något eller ser de ut som innan graviditeten?

Kram

• mysan99

Jag är nervös, städar o stryker så att timmarna kan gå fort, ska äntligen opereras imorgon!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)