• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • sossan

Ulle83: ang.min kompis som opererat sig på art clinik, hon sa att läkaren hette per, la in silikon hon hade stora innan så nu e dom stooora men hon är iaf. väldigt nöjd!

• Ulle83

Lisa22: Grattis till dina nya bobbs! ;)Skönt att inte smärtan är allt för stor.

Kram ulle:)

• Ulle83

:) ok! Då är det inte den läkaren som jag ska ha, läkaren som jag ska ha heter Fredrik Gewalli.

Tack!:)

• Sess

Lisa22e - Grattis till nya tuttsen! :)

Hur lade du in dem, armhålan eller under brösten? Tänkte eftersom du inte har så ont.

Hur smal är du? (om det är OK att jag frågar). Jag är rätt liten och funderar på större implantat nämligen.

• algit

Hej shohoo:
    Under den tiden jag varit här o snackat i denna tråden (sen januari)har det bara varit en tjej som opererats där och hon var inte nöjd för det hade blivit så olika storlek på dem fast de hade diskuterrat detta mycket innan men hon försvann härirån.
    När jag tittade runt så tyckte jag oxå att bilderna var fina där men när jag tittade på läk. så för nån anledning kände jag att han gick bort.
    Varför får man sån känsla?
    Jag opererade mej på Citadellkliniken, hos Peter Cosmo är supernöjd med både honom o resultatet.
    Han har mottagning på Gustav men man opereras i Landskrona.

Lycka till imorgon mysan 99!!!!!!!!!!!!!!

• Benetton

Lisa22e

Grattis till dina nya bröst! Sköt om dig ordetnligt nu och vila så mycket som möjligt.
    Vi vill höra alla detaljerna sen.
    Kram och god natt.

• algit

Grattis till dina nya bröst Lisae22 skönt att du inte har så ont och att allt gick bra.De första tre dagarna verkar för alla vara rätt tuffa sen lättar det för varje dag ,efter en vecka är man nästan människa igen vila dej o ta det LUGNT nu.

• Ulle83

TILL ER ALLA!!

Känns verkligen toppen att denna sida finns!
    Tack för alla goda råd!:)

Godnatt Ulle!!

• mysan99

Nu är nerverna på topp, hjärtat i halsgropen. Har precis skrubbat mig i Hibiscrub o ska nu klä på mig och ge mig iväg, jag hör av mig så fort jag kan, det man mest oroar sig för just nu är att jag inte sövs.
    TACK TILL ALLA!!! för alla tips.
    Kram

• Lisa22e

Tack för allas stöd och alla gratulationer

Gör lite ondare idag faktiskt. Speciellt när man vaknade på morgonen och inte hade nåt smärtstillande kvar i kroppen.
    Det är speciellt det vänstra bröstet som gör ont, det har också blåmärken och är mest svullen. Kanske beror på att jag använder vänsterhanden mest, är ju vänsterhänt

Ni som redan opererat er.
    Hur många dagar väntade ni med att duscha?
    Hur länge gick ni på smärtstillande?
    När försvann blåmärkena på bröstet?
    När började svullnaden gå ner?

Sess
    Dem la ärret under brösten och la implantatet under bröstmuskeln.
    Jag är jävligt smal är 174 cm lång och väger 50 kg. Fast jag tror jag bara kommer få b-kupa av dem här implantaten. Ville ju helst ha liten c-kupa.
    Jag skulle vilja ha den storleken jag har nu, fast nu är dem svullna så dem kommer ju bli mindre. Hoppas på o bli nöjd i slutändan ändå. Är så svårt att bedömma storlek nu vågar inte ta av mig min sportbh för det gör ont om man håller på o grejar med dem.
    Jag har märkt att det bästa för att slippa smärtan är att röra armarna lagom mycket, för sitter man bara still med dem eller efter man har sovit och inte har rört dem så gör det ondare när man ska röra dem igen.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)