• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Lisa22e

Gud vad nervös jag är jag ska ju operera mig imorgon kommer nog inte kunna sova en blund inatt.

Ni som är opererade när ni kom till kliniken på operationsdagen fick ni träffa eran läkare innan op eller sövde dem ner er direkt???
    Jag har nämligen lite fler frågor till min läkare bl. a med sjukskrivning o så som jag skulle vilja hinna ställa.

Skriver o rapporterar om hur det gick så fort jag orkar sen. Kommer ihåg hur man själv ville läsa om när andra opererat sig när man själv gick i väntans tider.

• Sess

Linslusen

Jag har bestämt mig för samma som du, runda gelehallon. Har nog bestämt mig för den tidigare op-tiden, jag får boka om enligt dem ifall det blev helt körigt med allt runtomkring. Nu när jag har bestämt mig längtar jag efter att få det gjort.

• Sess

Lisa22e

Lycka till imorgon! :)

Du måste berätta precis allt sen efteråt när du är tillräckligt pigg! :)

• Sess

Ulle83

Jag har lite olika stora bröst (har inte alla det?) men vi bestämde att jag skulle få lika stora proteser ändå och alltså ha kvar skillnaden efteråt. Enligt min läkare blir det alltid en liten skillnad i form på proteserna i de olika storlekarna (gäller runda gelehallon) och skillnaden mellan mina bröst var mindre märkbar än skillnaden i form skulle bli med olika stora proteser.

Men fråga din läkare så du vet vad han har tänkt!

• algit

Lisa 22e:
    Jag fick träffa min läkare innan op. han ritade o så på mej ,jag skulle oxå ställa frågor men jag hade fårr lugnande o var lite snurrig så det blev inget med det.
    Lycka till imorgon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sossan:Jag arbetar med rörelsehindrade barn.Jag började arbeta efter 13 dagar.Och skulle arbeta tre dagar (för det var röda dagar den v.)Det var mycket plågsamt, gick med hjälp av snäll arbetskamrat.Kunde knappt köra rullstol,öppna dörrar som är väldigt tunga där och ännu mindre lyfta barnen,och var livrädd att barnen skulle stöta till mina bröst.
    Men jag ville inte sjukskriva mej ville inte nån skulle veta.
    Men sen efter tre v. gick allt mycket bättre.
    Så var det för mej.

• Ulle83

sess:
    Jo,det har vi väll:)
    Jag ska höra med min läkare imorgon.

• linslusen

Sess :

okej, hur mycket ska du lägga i ?
    Vart ska du operera dig nånstans?

• linslusen

Lisa22e :

hejsan!
    Jag tror det flesta träffar kirurgen innan, eftersom han ska rita på en.
    Jag träffade min innan, han gav mig lugnande ord o en kram :)

• mysan99

Lisa22e
    Det är min tur att vara nervös imorgon ska ju opereras på torsdag. Lycka till!
    Kram på dig

• Ulle83

Ni som har gjort op:

När ni var på konsulation och provade inlägg var det likvärdigt med det verkliga resultatet????

Svar på tråden Bröstförstoring (2)