• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Sara23

Sess

Ja...nu är det inte läge kvar och nervositeten finns där...men vi får försöka att se det positiva och tänka positivt :)

Jag har nästan helt bestämt mig för silicon inlägg. Jag blev rekomenderad 425cc-475cc, är bara nervös att det ska bli för stort!? Jag ska op. mig på Kosmetisk Kirurgi AB i Falköping.

Är du inte nervös över att det ska bli för stort?

• Benetton

Sara23

Hur lång är du och hur mycket väger du? Vilken kupa har du nu och vilken kupa skulle du vilja ha efter op?
    Kram

• Ulle83

Sossan: Kul att du är tillbaka igen!:)
    GRATTIS! Till dina nya bröst.
    Hur känner du dig nu?

Kram

• ISLA

Just me

Jag op mig på Citadell i Landskrona, vet att vi är ett par stycken tjejer här som op sig där. Fråga på bara, så ska jag försöka svara på dina frågor.

• Sara23

Benetton

Jag är 1.65cm lång och väger kring 60-61kg. Jag har stor B liten C kupa idag och vill ha en stor D. Vad tror du då om 425cc-475cc?

• Ulle83

Just me och Tez82:

Jag känner oxå igen det ni skriver om dagligt tjat med pojkvännen om tuttar :)
    Han tycker oxå jag duger som jag är men stöttar mig absolut till 100% över mitt val ;) Det känns underbart!
    Min mamma förstår mig oxå och stöttar mig men tycker egentligen inte om det,min pappa tycker bara det är trams men jag vet ändå att dom stöttar mig fast dom egentligen inte tycker om det :)
    Huvudsaken vad man själv känner,det är ju inte deras tuttar. :)
    Nu börjar det dra ihop sig för mig Torsdag nästa vecka,Kan inte fatta det,känns underbart ;)

Kramar ulle83

• Ulle83

Guppien:

Kul att du blev nöjd!

Jag ska op mig på Art clinic i Göteborg.
    Jag har ett barn och själv har jag oxå ammat och råkade ut för en bröstbulld under den tiden,det var skit jobbigt:(
    Men nu har jag äntligen bestämt mig för att op mig, den 15 September:)
    Jag ska lägga in 330cc och göra ett lyft.
    Gjorde du oxå lyft?
    Har du hört något om Art Clinic?

• *Hanna*

Kom på en sak, det finns ju många härinne som vet väldigt mycket om alla inlägg, själv har jag nästan bestämt mig för koksalt. Kan inte ni som vet rada upp de olika inläggen, och skriva för och nackdelar som ni vet/har hört om dem?

• Just-me

ISLA

Jag funderar på vilka inlägg jag ska ha.. först tänkte jag på silicon men det är inte lika säkert som hallon. Men är rädd att hallon blir hårda och skit runda.. vill ju ha så mjuka och naturliga bröst som möjligt.. Hur blev dina?

En bekant har gjort sina på citadell i tis. Hon sa att hon tyckte jag i så fall skulle välja Johan Nordquist, men jag har inte hört så mycket om honom. Mest om han Peter Cosmo..
    Vem hade du??

Är det fler som gjort på citadell så får ni gärna berätta! :)

Kram på er!

• Just-me

Ulle83

Dom som inte stöttar mig nu kanske gör det när dom inser att jag tänker göra det.. Jag hoppas iaf det.. Tycker det är så jobbigt när dom närmaste inte vill förstå..
    Åhh va kul med mindre än en vecka kvar :) Jag drömmer redan på nätterna om mina nya tuttar fast jag inte bokat op än :)hihi

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)