• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Hej linslusen:
    Jag fattade det inte heller från början, men du ska mäta runt om under brösten,det är ditt mått typ 75 ,80 sen ska du mäta runt om över brösten ,skillnaden mellan de måtten är då det du ska gå på till cup storlek.
    Hoppas att du fattar.

• linslusen

algit :

Hejsan !!
    Jag gick till en underklädsbutik här hemma o sa hur d låg till, har 70E, som ganska många har här inne va?
    Verkligen hjälpsam tjej!! Köpte en bh, kostar ganska ycket men det är det värt :)

• algit

Linslusen:
    Så bra du fick hjälp.Och det är nog så att man kan glöma att handla biligt numera.
    Fast jag hittade två fina på rea i den affären jag snackäde om.
    Hon ska ta in mycket i såna här lite udda storlekar så det är bra.'
    Hon hade t.o.m en axalbandslös bh för större bröst som hon lovade skulle sitta uppe!!!!!
    Det har jag letat efter utan att hitta,Men då hade jag redan handlat så det räckte tyckte jag .
    Men ska gå igen o kolla in den.

• Izadora

Sess!

Hur gick det på konsultationen? Jo, jag är nöjd med brösten. Det varierar lite från dag till dag. Ibland tycker jag att dom ser nästan naturliga ut och ibland tycker jag att det syns att det är silicon. Dock så sitter ju kläder mycket bättre nu, jag känner mig mer "hel" lixom. :)

• lemon

Hejsan alla!

Hoppas sommaren varit bra! Vi har bytt hus så vi har haft o göra!

Nu är det 4 mån sen min operation o tuttsen blir bara snyggare o snyggare! Är häftigt att gå i ett linne utan bh! Det enda är att de är mjuka upptill men hårda under där snittet gjordes i bröstmuskeln. Någon som haft liknande? Hur lång tid kan det ta innan brösten mjuknat helt?

Sess! Har oxå op mig hos Kratz! Gjorde förstoring+lyft 16 april i år. Fråga på om det är nåt!

Ha det bra allesammans!

• Elektra03

lemon!

Hur ser dina ärr ut?
    Gjorde samma operation som du, mina ärr ser riktigt bra ut tycker jag...

• sossan

Hej alla! vad trevligt att hitta denna sida har, precis själv varigt på konsultation och fick tid redan 5 sept. så nu sitter jag och förbryllat letar info på nätet, och detta var ju verkligen en fullträff

• mysan99

Hej Sossan!
    Var ska du operera dig? Jag ska operera mig i Helsingborg den 8 sept.

• Pernilla 25

sossan:
    Välkommen hit!!!
    Detta är verkligen en toppen sida/tråd.
    Man får svar på alla sina frågor och funderingar.
    Själv så op jag mig den 7:e juni.

Har du några frågor el funderingar så bara fråga på!

• sossan

Hej o tack
    jag skall op i göteborg på carlanderska, men jag ee såå nervös. jag har velat detta jätte länge, tänk att kunna köpa vilka kläder man vill gå i bikini utan att se ut som 12 hehe.. men ush vad ska alla tänka jag bor ju i en liten stad, men min pojkvän o mamma stöttar mig iaf
    skönt att ha hittat ett sånt här ställe där man kan prata, har läst gammla inlägg har o alla verkar så trevliga.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)