• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • loppalina

Hally o Sossan!

Jag opererade mig oxå på Carlanderska och är supernöjd :) Både med operation, rådgivning och resultat.

• sossan

ceciliaj
    hej, jag bor ca:8mil från göteborg, 23år
    jag la in 320 inte så stort på mig men.. :)

• sossan

ceciliaj
    oj tryckte fel ;) hur ont jag hadde..
    det går inte att beskriva jag hadde vväldiga smärtor och länge, men... det är väldigt ovanligt att man mår så dåligt som jag gjorde
    har en vän som skall op på mån så här i efter hand kan man skämta om det så jag brukar säga till henne nu har du det värsta å vänta så för dig kan det bara bli bättre :)
    men jag ångrar mig INTE
    lycka till

• sossan

mysan99
    hej mitt har inte läkt riktig än heller, får väll vänta några dar till o se

• lemon

Sess!

Lycka till imorgon! Var det du som skulle op dig på Plastikakdemin i Linköping? JAg gjorde op där 16/4 o är supernöjd, lyft och förstoring.

• Sara23

Sess

Lycka till i morgon, kommer att gå kanon!
    Kram

• 76an

Kanske jag kan få fråga er som har erfarenhet....

Jag opererade mig i onsdags på kirurgcentrum i Stockholm, lade in 390 silikon implantat. Gjorde gräsligt ont första dygnet å har självklart fortfarande ont men det som jag undrar över att i mitt högra bröst känns det ibland som om själva implantatet "rör sig" svårt att förklara men det liksom...ja rör på sig på nåt sätt. Nån som har känt likadant? Man är ju så otroligt nojig nu att det ska bli nån komplikation, snälla nån som vet???

• 76an

Glömde tillägga att jag är väldigt rädd för kapselbildning, hur vet man om det är det man har fått eller om det bara är "vanlig" smärta efter operation??? Tänkte om det är det som håller på att hända i mitt högra bröst?

• Kiaaa

76an
    Hej,
    Måste få fråga dig, vem var det som opererade dig på Kirurgcentrum? Vad har du för intryck av dem?
    Lade du in silicon-implantat? Vilka mått har du? Funderar själv på att ev operera mig där.

Hoppas allt blir bra med dig, eftersom man läst en del om bröstförstoring vid det här laget så skulle jag säga att du inte behöver oroa dig för kapselbildning ännu... brukar tydligen inte komma förrens långt senare och inte direkt efter en operation.

Mvh
    Kia

• Emma86

Oj vad många inlägg jag har läst nu, suttit här i över en timme och läst, snacka om att vara insatt :)

Jag har nu bestämt mig för att det blir 350 och inte 325, jag är trots allt inte "spä" haha, för jag har mätt under brösten och det mäter till 75 cm, så när jag läste att 375-410 passar bra till måttet av 75 så blev jag rädd, är inte ute efter bomber, och tror att 350 kan bli bra när det ser bra ut med 300 i rispåsarna (som snart är risgrynsgröt för övrigt, haha) men det känns bra, jag tänker främst även till framtiden när man ev. ska ha barn om man har stora bröst innan, hur kommer dem då att se ut efter operationen?

Sedan vill jag även påpeka till "pickolina" när du säger att du fick D-kupa efter 270ml, men var det inte så att du hade en C-kupa innan?!?! Du nämner aldrig din tidigare strl...för det är ju ganska nödvändigt att veta innan man kan säga att "efter 270ml fick jag D-kupa" elr? :)

Sköt om er iaf, nu ska jag sova innan en hård arbetsdag i morgon!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)