• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • mysan99

Där var en här inne som snittet gick upp på kommer inte ihåg vem det var snälla hör av dig. Jag har ett hål i mitt ena snitt som blöder ska till läkaren nu!!

• Just-me

aha ok.. är det någon som testat dom nya mjukare hallon på citadell?? (vet inte vilket märkte dom har)

• Jellomoon

Tack Swing. Det låter bra.

mysan99

Lycka till. Det ordnar sig säkert.

Tycker att det verkar vara bra mycket vanligare med komplikationer än vad statistiken från klinikerna säger. Tycker att var och varannan här inne har fått åka tillbaka till kliniken för krånglande snitt osv. det är ju mindre komplikationer som är relativt enkla att rätta till men ändock komplikationer.

Ska ju själv operera mig långt från min hemstad. Känns lite tungt ifall man måste åka tillbaka kort efter op för att nått krånglar.( framför allt tänker jag på oron man måste känna innan doktorn tittat på det.)

Återigen lycka till mysan99

• Just-me

ringde ner till citadellkliniken som sa att det inte är någon skillnad vilken hårdhet av gelehallon man lägger in, så länge det är bakom bröstmuskeln. Hon menade att bröstmuskeln är i vägen så om det hade varit ett mjukare implantat så skulle inte det kännas.. hmm.. därför har dom inte dom nya mjuka hallonen..

• Louise83

TILL: mysan99

Det e säkert ingen fara, men hör gärna av dig hör det gått då jag själv råkar ut för samma sak...

• mysan99

Tack för alla lyckönskningar!
    Jag har nu varit hos läkaren o det var inte så farligt som det såg ut. ( man blir lite rädd för vad det kunde vara) Förklaringen var att på vissa människor vill tråden komma ut och detta hände på mig. Läkaren tog bort själva knutan o nu ska jag bara hålla det rent o byta varje dag.
    Louise 83
    Var det så det hände dig också? För du hade väl ett hål som inte ville läka?

• mysan99

Mamma till 3

Jag kanske missförstod det hela men han sa att det var på gränsen att jag fick göra ett lyft.
    Idag har jag varit där o han sa att det som är lite hårdare blir bättre men jag får snällt vänta, han sa att man kan inte se det färdiga resultatet än man måste ge det 3 månader. Har du fått någon ny op tid?

• Mamma till 3

Just-me

Vem pratade du med på citadll ? Jag var där på konsultation 16/6 och då hade de det implantatet jag har nu alltså flytande silicon och det nya. Jag stod med dem bägge i handen för att känna skillneden, mycket märkligt. Är det så att Johan och Peter använder sig av olika implantat ? Det är sant att det inte känns så mycket bakom muskeln,men finns ändå en risk med veckbildning. Det var därför jag valde det nyare.

mysan99
    hoppas verkligen det har gått bra för dig. Kram

• Mamma till 3

mysan99

hade för bråttom. Ser att det har gått bra för dig.Det var väl skönt att det bara va det,man blir ju så nojig när det händer något. Jag hade också problem med trådänden på ena bröstet.Jag ska operera mig 15/11. Det börjar närma sig nu och det ska bli så skönt att bli av med värken. Jag läste i början av den här tråden att Aylar har ständig värk i sina båda bröst och man tror att det är storleken.Det tror jag ju inte på förståss,jag har ju tre hundra det räknas väl som standard.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)