mysan99
Det är inga problem,det är bara att fråga.Den 4/10 2004 opererades jag,så imorgon fyller de ett år.
Det är inte bara formen. Formen är inte helt fel de ser väldigt naturliga ut,men väldigt olika. Det vänstra bröstet hänger ner och det högra som jag fick blödning i och troligtvis för stram ärrvävnad är väldigt snyggt, men tyvärr smärta dagligen. Jag kan inte heller ligga på min högra sida utan att det gör väldigt ont i det bröstet.
Johan sa till mig att det högra hade också hängt ner sig så om jag inta haft dessa komplikationerna på det. Efter ca tre månader förstod jag att det skulle bli en omoperation för min del.Ifrån allra första början pratades det om att bara gå in och ta bort hinnan på det högra.Efter tre månader började jag ju känna mitt implantat så tydligt vid bröstpolen att jag insåg ,så här vill jag inte ha det. Som jag har beskrivit innan så är det en väldigt obehaglig känsla varje ggr jag tar av mig Bh:n jag liknar det vid som när man ska ha sin mens ,men två resor värre så känns det hela tiden om jag är bh lös.Jag har en tajt topp på mig till natten.
Jag tror att lägger inte jag bakom muskel så har jag ett rejält häng om några år,det har trots allt bara gått ett år och måttet från nyckelbenet till bröstvårtan har ökat med två cm.
Hur var det du hade lagt framför för du hade lite häng innan? Vet du vilket mått du hade innan op?
Jag är ju trots allt lite orolig att det inte ska bli snyggt nu att lägga bakom på grund av hänget.Ytterligare en operation skulle jag inte vilja vara med om.Johan pratade något om att det är svårt att se innan han tagit ut de jag har.Kanske blir som med jengirl vaknar upp och har dem fortfarande framför, men då förhoppningsvis lite bättre placerade. Nej usch nu går jag händelserna i förväg.
Kram