• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • pickolina

EnYsterSyster
    -Håller inte med dig helt och hållet... Dels så finns det faktiskt många som inte vill ha större bröst eller silikonbröst men som pratar ändå...Sedan så är det lika mycket killar (dvs inte avundsjuka tjejer) som pratar och stirrar...

• EnYsterSyster

pickolina

Du har rätt. Märkte själv att jag snurrade till det, det är givetvis inte hela sanningen men faktiskt en liten bit, det är jag övertygad om.

Och visst är det så att långt ifrån alla gillar stora bröst, även bland killarna.

• pickolina

Personligen tyckte jag att ALLT prat blev för mycket till slut. Både det positiva och negativa, oavsett så blev det brösten det fokuserades på och det tyckte jag blev jobbigt till slut.
    Många pratar ju för att de tycker att det är hemskt och fult, många för att de tycker att det är coolt och snyggt och många för att ha något att prata om.. Sådana är människor helt enkelt.

• mysan99

sossan
    Tänker på dig hoppas att du har fått hjälp!
    Kram

• mysan99

Mamma till3
    Jag har op. mig i Helsingborg.

• Lisa22e

linslusen

Det är 4½ vecka sen jag opererade mig.
    Hur lång tid efter op. hade du svårt att få till klyftan?

Men alltså mina är oxå upp pushade hela tiden. Men inte på det sätt som jag vill ha dem. Alltså jag har en jätte snygg tröja som är lixom v-ringad. Och då vill jag kunna ha dem upp pushade så att det blir en tajt klyfta som får plats i v-ringningen. Så det lixom bara blir som ett streck nästan mellan brösten. Hoppas du förstår. Är inte så bra på att förklara kanske
    Men jag vet inte om man måste tejpa brösten för att få denna klyfta, för annars måste man ha en bh som trycker mycket ifrån sidorna.

Mina bröst är liksom lika mycket upp puschade utan någon bh alls som dem är med push up bh:n.

Japp jag har anatomiska geléhallon. Ångrar mig lite att jag inte tog runda, för det kanske är lättare att få till en snygg klyfta med runda.

• Lisa22e

Sess

Du gjorde mig faktiskt lite orolig, måste jag erkänna.
    Jag har ju alltid drömt om att kunna ha en snygg uringning.
    Hoppas det är som du säger att brösten bara måste läka lite till.

Fast jag tycker det gått så fort, alltså att dem mjuknat så fort. Dem känns ju jävligt mjuka nu, 4½ vecka efter op.
    Hur länge håller dem på o blir mjukare o mjukare?

Jag har också en "luft bh". Fast den köpte jag ju långt innan op. så den är alldeles för liten nu. Den var typ förstor innan op.
    Men tror du dem inte säljer såna längre???

Vilken stad i sörmland bor du i?
    Japp jag är 22, som nicket säger.
    Hur gammal är du?

• Jellomoon

Lisa22e

Efter allt jag läst och hört om operationer så tror jag definitift inte att du redan nu behöver oroa dig för den uteblivna klyftan. Det tar minst tre månader innan du kan börja ana resultatet. Tror faktiskt att man ska vara försiktig med brösten tills de läkt färdigt. Alla säger ju att brösten mjuknar och blir mer följsamma med tiden.:)

Anledningen till att vill operera mig på citadell är att de verkar mest motsvara det jag vill ha ut av en operation. Naturligt utseende osv. Sen att kliniken ligger lite avsides får man väll komma över...

Just-me

Jag vill tro att det ska gå att få ett snyggt resultat trots att man är slank(låter bättre än spinkig!!!)(för övrigt tycker jag att detta att vara smal ofta väcker starka känslor hos folk,många har svårt att låta bli att kommentera smala (unga) tjejer.Jag brukar måsta påminna mig själv om att de flesta önskar att de var smala och många betalar stora pengar för fettsugning gym och annat)(( det var bara en liten utstickare oss smalisar emellan)I skrivandets stund kan jag tänka mig att det blir ännu värre om man dessutom har stora bröst...(naturligt eller ej)

Pickolina

Har inte sett Robinsson Frida men det är säkert inte snyggt. En del verkar nöjja sig bara de får större bröst, spelar ingen roll hur det ser ut eller känns. För mig är ett vackert bröst det som inte ser opererat ut.

Tycker förövrigt att det är bra att du ger lite nyanser till opererade bröst. Ångrar du idag att du en gång opererade dig? ( eller var det något som du verkligen ville prova på?)
    Hur var det? tänkte du sätta in nya implantat?

• Jellomoon

Lisa22e

Nu när du är på tråden måste jag passa på att fråga, hur mjuka är brösten? Läste i ett tidigare inlägg av någon att geléhallon är hårda som suddgummi...Gäller det alla eller är det bara vissa som blir så?
    Har du alltså Low high, full projection? (det som är 10,1 cm högt)
    Eller har du den andra varianten av Mc ghans 270cc Full high ,low projection? (12,5 cm högt) Och vad sa din kirurg att skillnaden var på de rent utseende mässigt då de sitter i kroppen( om han sa nått om det...)
    Det är ju så mycket att välja på ..:)

• Sess

Nu har jag hittat en tjej med nästan exakt mina förutsättningar tror jag som har lagt in nästan precis det jag funderar på (hon har koksalt och jag vill ha gelehallon annars stämmder det precis), och dessutom på exakt samma sätt! Och hennes bröst är jättefina tycker jag, ser inte alls överdrivet stora ut i mitt tycke:

www.silvertonmd.com/Pages/patientba23.htm

Tack Delighted för tipset om att söka på de nyckelorden!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)