EnYsterSyster + Pickolina
Visst har ni säkert rätt i att folk kommer att prata och ha en massa fördomar om en sen, men jag tycker bara att det är så otroligt FEL egentligen. Jag är ju samma jag oavsett fejkbröst eller äkta bröst (eller storlek på dessa). Förstår inte varför det sticker så mycket i ögonen på folk att man väljer att förstora brösten, det är väl ändå inget som rör dem? Hade jag valt att fixa tänderna hade ingen sagt något...
ALLA!
Och det känns också himla fel för mig egentligen att välja implantatstorlek efter vad ANDRA kommer att tycka. Synd att jag känner så, alla tjejer/kvinnor här (och överallt) borde ha självförtroende nog att göra sina bröst (och allt annat i sitt liv) precis som vi själva vill! Och inte låta andra människor diktera våra liv!
Vet inte alls vad jag vill, vill ju inte att det ska bli någon bimbostämpel på mig men jag gör ju det här för att jag är så tunn upptill (och smal i övrigt) men ändå har en riktig white-girl-booty. Jag är 92 cm runt baken/höfterna och bara 60 cm runt midjan, och till det har jag en liten a-kupa. Så jag skulle väldigt gärna vilja ha rätt stora bröst sen efter operationen för att balansera upp figuren (+ att jag tycker det är vackert med stora bröst). Att minska höftmåttet är utom talan, jag väger ju bara 47 kg och har ett bmi på 18. Dessutom gillar jag mina höfter och min bak, tycker bara inte om det faktum att jag är helt päromformad...
Nu pladdrar jag bara! :) Men det är så skönt att kunna lufta sina tankar här på forumet, alla ni andra tjejer här ska ha en varsin kram för att ni läser och svarar!