Sess!
ntligen, samma fråga som du fråga undrar jag också!
Skillndan på high prifile och moderate är ju två:
Diametern är mindre på high profile, och de är betydligt högre!
jag då som vill ha ganska stora bröst (inga BOMBER) men liiite större än normalt, kan ta high profile 450cc eftersom diametern är mindre än ett 400cc moderate implantat, men hela 12mm högre.
400cc moderate är vad som får plats i mig, men när diametern på high profile = samma diameter som ett 350cc implantat, får det plats.. Hänger du med?! :)
Det jag är RÄDD för är att brösten i profil ska se ut som två liggande barkisar, alltså, men det tror jag nog inte?! Aja,
Så, både du och jag funderar på 450cc, och jag är också rädd för att de blir föör stort, men å andra sidan så, som du sa, det blir inga natacha/pamela bröst, för de har ca 700-800cc, garanterat! Och, de flesta ångrar ju sig för att de tog för litet..
Vart ska du opereras? Vilket märke använder dem sig av? Intressant det där du sa med hårdhetsgraden! Är det gelehallon du ska ha?
Kram
ps: svårt och säga om bilden, sök på ex. google. Skriv typ: High profile + 450cc + before/after.. Då kan du få några träffar på personer med samma förutsättningar som jag! det fick jag iaf..!