• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Sess

Linslusen

Ja, jag funderar på high profile, tänkte att det kanske får bysten att matcha min bak mer. Läs mer ovan om min white-girl-booty :)

Får jag fråga varför du valde just high profile?

• Sess

Lisa22e

Menade inte alls att skrämma dig! Om dina bröst inte satt långt isär innan så är det säkert så att allt bara måste läka ordentligt och mjukna mer och sen går det nog bra att göra en klyfta.

Jag har en sån BH med lufkuddar som man pumpar upp, jag köpte den på Twilfit men det är säkert tre år sen på rea tyvärr.

Jag bor förresten också i Sörmland, fast vid kusten. :) Hur gammal är du? 22 kanske?

• pickolina

Sess
    -Jag håller med dig helt och fullt. Förstår inte alls varför folk ska tycka så mycket, men tyvärr kan man inte ändra på faktumet att de gör det.

Anledningen till att jag verkligen vill att folk ska vara medvetna om sådana saker innan de gör en operation är pga mina egna erfarenheter.

Jag kunde ta allt prat, tissel & tassel samt blickar osv till en början men efter 3år hade det inte förändrats, det pratades, tisslades & tasslades och tittades/stirrades fortfarande precis lika mycket. Jag orkade helt enkelt inte med det.. Jag var en kaxig, öppen och stark tjej som gillade att få blickar osv..men detta blev annorlunda, detta tryckte ner mig och jag blev alltmer tillbakadragen och från att ha en stolt hållning gick jag till att sjunka ihop för att dölja brösten mer. Kändes som att allt hela tiden handlade om mina bröst, som om jag inte längre var lika viktig, brösten hade tagit över... Det var en av anledningarna till att jag 3år senare tog ut mina implantat.
    Därför vill jag att folk ska veta hur omgivningen kan vara och att de ska vara beredda på det. Jag trodde att jag var beredd på det för att jag är sååå otroligt van att alla pratar om mig konstant ändå men detta blev ändå annorlunda på något sätt...går inte att förklara riktigt...

• sossan

HJÄLP!!!
    mitt ena ärr har spruckit (inte hela men en bit) vad skall jag göra??!!
    min mamma vill att jag ska åka upp till sjukhuset??

• pickolina

OJ.. Vet inte vad du ska göra gumman. Har du inget nr så du kan kontakta din kirurg eller din klinik för att fråga???? Annars kanske det säkraste är att åka till sjukhuset...
    Hoppas någon annan har ngt bra förslag. Om du är osäker så är det bättre att åka i "onödan" än att inte göra det i alla fall..

• Sess

Sossan

Å gumman! Tycker absolut att du ska ringa din klinik, kan du inte få tag på dem såhär en lördagkväll, ring akuten och fråga dem. Det låter ju väldigt läskigt!

Hoppas det ordnar sig!

Kram!

• Just-me

sossan

Ja åk till sjukhuset så det inte händer nått!!

Hoppas det går bra med dig.

Kram

• linslusen

Sess :
    hehe.. jag har också white-girl-booty ;)hehe.. har både ass "n" hips :)
    Anledningnen till att jag valde high profile var just för att jag ville att dom skulle puta ut mycket samt vara ycket runda :)

• EnYsterSyster

Sess

Varför folk pratar ? Jag har min teori:

Bröst är viktigt både för män och kvinnor. Undrar om det inte har att göra med våra instikter på nåt vis. De flesta kvinnor (åtminstone de som inte utrustats med stora, fasta bröst) skulle nog, handen på hjärtat, vilja ha större. Detta är svårt att erkänna för dem som inte vill, vågar eller har råd att operera sig.

Vad gör man då ? Jo, hackar på dem som inte inordnar sej i ledet och gör som alla andra, dvs låter bli att operera sej ! Den svenska avundsjukan....

Jämfört med dessa stora boobisar blir ju deras egna ännu mindre ! Och alla karlar som kollar in brösten, kanske tom deras egen respektive... nej det går helt enkelt inte an !

I Sverige bör man vara lagom och inte sticka ut (det du, linslusen, med dina high profile )

Äh.......... är jag lite trött ikväll, eller....?

• EnYsterSyster

Sess

"........och hon med de snygga tuttarna, hon måste ha NÅT fel. Hon är säkert urblåst ! Jag är säkert mycket smartare. Sådärja, nu känns det bättre......."

Svar på tråden Bröstförstoring (2)