Sess!
Jag har läst några av dina inlägg! Och jag ska svara på dina frågor! :)
1) Jag tror inte för fem öre att Natacha bara har 425 i vardera sina bröst, och har hon det, So what? Hon är kort, smal och har en minimalbikini på sig och alltid urringat! Jag är lång,m iof smal, skulle aldrig kunna tänka mig att sola toppless (inte nu iaf) och har ALDRIG urringat (inte nu iaf ; )
Jag tror inte att jag skulle få natacha brsöt med 450, jag är platt som en pannkaka just nu.. DÄRIMOT är jag övertygad om att det kommer se lite större ut än vad det normalt borde göra. Men jag har höfter, så jag tror det blir en fin balans!
Det är inte klänningen som gör kvinnan, tvärtom. Och jag tror att allt handlar om hur man sedan ser på sina bröst, Walk the walk, talk the talk.. Jag kommer inte vika ut mig, eller ha på mig hennes kläder. SÅ, när jag har sagt det.. Så bryr jag mig inte ett skvatt om hennes size, utan vet bara att jag tror att det skule se snyggt ut på Mig med 450 :)
Så, med det sagt, hoppas jag att när du nu väljer strl i morgon, ska du SKITA fullständigt i vad alla Andra tror och tycker och tänker! Vad känner DU? Känner du att 450 skulle bli FÖR stort? Tror du att du skulle få bimbostämpel?
Jag säger: Det handlar nog sedan mkt om hur du framställer dina bröst efter op! Visar du dem på ett provokativt sätt, klart folk tittar och pratar. men har du dina vanliga kläder.. who cares? För jag TVIVLAR starkt på att 450cc får folk att vända sig om på gatorna, oavsett vad andra tycker här inne, jag kan bara tala för mig själv: jag tycker inte att till min kropp och Mina förutsättningar att 450cc är stort! 550-650 det är stort! Men kanske inte på någon annan! och, vad passar dig?!? :)
Detta är Din op! Ditt beslut! Absolut inget fel att be andra om råd! det gör jag jämt! Men låt aldrig någon annan bestämma åt dig! Eller få dig på helt andra tankar, för, då gör Du Dig själv ingen rättvisa, och kan ångra dig sedan!
400 eller 450, vad tror du? Du säger att 4 dl ser fint ut på dig... Tänk på det!
Du skrev att DU tyckte att fyra dl såg fint ut på DIG! :)
2) jag är SKIT rädd för att high profile kommer bli toppiga som två alptoppar, och risken finns faktiskt där, ärligt! Men jag vill hemskt gärna ha liiiite större bröst en vad man normalt skulle ha med min kropp, och då är det enda chansen..
Jag har 70-75a i strl, så jag är väl 70/75 runt om, kan mäta mig om du vill! Men om man är 75 runt så är en tummregel att då passar 370-410cc bra. ALLT handlar om diametern på implatatet och bredden på din bröstkorg! ett 450 high implatat har samma diameter som ett vanligt 375cc (mentor) Och den diametern (127mm) passar mig jätte fint, men är hela 12mm högre... Gud det är inte så komplicerat som det låter, det är väldigt fiffigt! :)
Jag är mest rädd för att dem blir avlånga och stora i profil..
Angående strl, sa min kirurg att det är vikitgt att man inte tar för stort, för då kan det se tungt ut. Ett highprofile 550cc har samma diameter som ett vanligt 410cc. men det blir alldeles för stort på mig!
Hmm.. Gud. Vad ska jag säga mer!? :)
Jag hoppas att du finner lite ro, coh att dus edan gör ett klokt beslut! Tänk inte på någon annan, utan dig själv! :)
Jag kommer inte riktigt ihåg vad du skrev mer! MEN, jag tycker också att det är härligt att ha hittat en annan tjej som har samma funderingar som mig! Lycka till vännen! =)
KRAM!