Delighted!
Vad skönt att "träffa" (visste inte hur jag skulle skriva) någon här med samma funderingar och förutsättningar!
Jag är precis som du orolig att high profile-implantaten ska se knepiga ut i profil, att de liksom ska bli avlånga. Inte så snyggt eller naturligt direkt.
Och precis som du så kanske jag måste ta high profile om jag vill ha 450, men det var inte säkert, det kanske går med mellan. Eller så tar jag lite mindre, 400 kanske. Jag fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig till måndag! Hur många cm har du runt bröstkorgen? Under tuttsen alltså. Jag tänkte eftersom du inte kan ha mellanprofil 450.
Jag ska göra min operation på Plastikakademin, hos professor Krantz. Jättebra kirug och klinik. Och ja, det är gelehallon jag ska ha. Texturerade, delvis under muskeln och med snittet under brösten. Det har jag iallafall bestämt!
GG and Victoria!
Oj! Att Natacha har lagt in mindre än vad jag funderar på! Det hade jag inte trott... Kanske ska välja en mindre implantatstorlek. Är rädd för bimbostämpeln... Fast synd egentligen att jag inte ska kunna ha de bröst jag vill av rädsla för att folk ska döma mig.
Jag har gjort ristestet och trivs jättebra med 4 dl ris och så ska man ju lägga till 15% om man ska ha implantaten under muskeln och det blir ju 460... Jag vet att jag måste bestämma själv, men hur tycker ni att jag ska göra? Jag vill ju ha den här storleken men jag vill ju inte att alla ska glo och döma ut mig som bimbo pga brösten... Tycker inte att det sre så stort ut nu med riskuddarna, varken i sportBH eller vanlig BH.