• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Lisa22e

cockie

Jag opererade mig på AK. Håller med Jengirl om att det är ett kanonställe. Det är ju ingen tvekan om det eftersom eliten arbetar där.
    Du är verkligen i trygga händer om du väljer AK.
    Jag är oxå tunn o bening(174 cm, 50 kg) och jag har mina implantat bakom bröstmuskeln.
    Det är verkligen ingen löpande band känsla. Jag fick till o med säga till att jag ville åka hem. Så det är inte så att dem kommer och kör ut en direkt. Jag stannade fem timmar efter min operation.
    Lycka till!!!

• pickolina

Jag gjorde inte min bröstop på AK men jag tog ut mina implantat på AK och jag kan oxå varmt rekommendera dem. Har erfarenhet av lite olika kliniker och AK kändes definitivt proffsigast och inte alls opersonliga för den delen. Jätte trevliga verkligen.

Jag har genomgått sammanlagt 8 olika op och jag brukar alltid bli störtsjuk efter de sövt mig, brukar ligga och spy i ett dygn förutom på AK, de var förberedda på hur dåligt jag brukar må och på något sätt lyckades narkossköterskan få bukt med det och jag var pigg som en lärka när jag vaknade, så jag fick be om att få åka hem och studsade glatt iväg så snart jag piggnat till... :) Aldrig mått så bra efter en operation/sövning.

Jag har absolut bara bra saker att säga om den kliniken..

• Lisa22e

pickolina

Jag var skitorolig när jag skulle operera mig just p g a att jag trodde jag skulle må dåligt och spy. Min morsa hade varit sövd några veckor innan och blivit skit dålig (på vanligt sjukhus).
    Och jag som inte gillar att spy trodde ju jag skulle må lika dåligt.
    Jag frågade narkos läkaren om det innan op. och han sa att dem använde nåt medel emot illamående som brukade vara ganska effektivt.
    Och jag mådde ju jättebra när jag vaknade så det måste verkligen varit effektivt.
    Det var för övrigt första och enda gången jag blivit sövd.
    Så AK är verkligen bra på att söva också.

• Just-me

Lisa22e

Såg att du har samma mått som mig.
    Hur blev dina bröst efter op? Vad la du in?
    Åh nu blev jag glad för jag oroar mig för om jag är för smal för att det ska bli snyggt!

• Just-me

Delighted

Ah den kanten upptill jag menade.. Jag tror inte det har med vilket storlek man väljer.. eftersom jag sett väldigt små men kant upptill också.. jag vet inte, är inte så erfaren, någon annan som är det?

• Lisa22e

Just-me

Jag la in 270 cc anatomiska. Trodde dem skulle bli för små. Men är nog ganska nöjd.
    Har nu stor c, liten d-kupa. Innan op. kunde jag knappt ha en a-kupa.
    Klart det blir snygg även fast man är smal. Det behöver du inte oroa dig för kommer nog bli super snyggt.
    Vilken klinik ska du operera dig på? Hur mycket ska du lägga in?

• Tez82

Ulle83

Hur upplevde du tiden efter op:n? Hade du mycket ont, var du rädd att allt skulle spricka upp liksom. Jag ska också göra ett lyft och lägga in silicon, och jag går hela tiden och får bilder i huvudet att det liksom ska spricka upp.. Jag vet att det är lite konstigt, men jag kan inte hjälpa det! :P

Känner du dig nöjd efter po:n? Blev det som du hade tänkt dig? Hur länge dröjde det innan du kunde fara och jobba igen? Och hur länge dröjde det innan du kunde sporta?

100 frågor här.. :)

Kram

• johanna_dalarna

Tez82

Jag ska oxå lyfta och förstora mina bröst om 3v. Hade du redan gjort det?

• Just-me

Lisa22e

Har msn eller något? Aldrig stött på någon med samma mått. :) Vill också ha stor C liten D.. men det är så svårt att veta.. vet ju egentligen inte hur stora dom blir då..
    Jag funderar på falköping och citadell. jag vet inte än. Velar fortfarande om jag vågar göra en op pga riskerna som finns, hur gärna jag än vill ha större bröst.

• Tez82

johanna_dalarna

Nej jag har inte gjort det. Men jag har bokat en op tid i februari. Så jag tänkte bara höra mig för vad man har att vänta sig!

Oj ska du op dig om 3v! Vad härligt! Vad ska du op in? Och hur stora inlägg blir det?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)