• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jellomoon

Just-me och Lisa 22

Här har ni en till!(...smalis alltså.)
    Är 175 väger 52 kg.

Lisa 22

Kul att du är nöjd )
    Syns dina kanter upptill? har du helt eller delvis bakom bröstmuskeln?
    Undrar en till sak också, blev det stor förändring på bröstens utseende från att du var nyopererad till efter 6 månaders kollen? ( tänkte om anatomiska gelé kanske får sitt läge och sin form direkt vid op?)

• Jengirl

EnYsterSyster

Varför jag valde anatomiska var för att jag ville ha sååå naturliga bröst som möjligt.. Alltså mitt mål var att inte se opererad ut. han föreslog anatomiska. Konstigt nog gillade jag gelehallon bäst, dom var mjuka å goa när jag provade ut dom på konsultationen. Provade även koksalt, som jag tyckte kändes konstigt, onaturligt och hårt. Låter kanske konstigt i och med att alla säger att gelehallon känns hårda å så. Men det tyckte inte jag. Om det syns nå skarvar??? Skojar du? Har ju blivit opererad av ett proffs .. nej skämt å sido. Inga skarvar syns ALLS! Och dom ser jätte natruliga ut. Kanske ska ta en bild och skicka till dig?

• Just-me

Jellomoon

haha kul!!! :)
    Vad har du tänkt ha för inplantat och vart vill du göra op:n? :)
    Säkert frågat innan men jag blandar ihop alla..

Kram

• Jellomoon

Just-me

Jo, du har frågat förr men det är helt ok(blandar själv i hop)

Har inte bestämt mig än med det lutar åt citadell.
    För mig är ett naturligt resultat det viktigaste, det får absolut inte synas att jag är opererad( brösten ska ju självklart bli större , men inga kanter eller konstigheter får synas)

• Just-me

Jellomoon

jo det är ju det jag är ute efter oxå.. men ska du ha gelehallon då eller?
    Jag är rädd att det ska synas kanter när man är så spinkig..

• Jellomoon

Just-me

Det blir nog geléhallon. Flytande silikon vill jag inte ha och inte heller koksalt.

Jag vet att citadellkliniken har en annan sort geléhallon än tex viktoriakliniken.
    Har pratat med en sköterska på citadell och hon sa att deras är mjuka.

Har du sett för-efterbilderna på länken från citadell?
    De tjejerna är ju smala och jag tycker att kanterna inte syns. Men som sagt jag vill att min kirurg ska kunna säga i förhand att kanterna inte kommer att synas. Tycker inte att det är för mycket begärt med tanke på vad det kostar.

Tycker att 245 cc bilden på akademiklinikens sida är mycket snygga framifrån, men i profil ser det ju inte bra ut...
    Bröstet får inte se ut som en halv boll som är dit monterad under huden, varken framifrån eller från sidan. Man vill ju att brösten fortfarande ska se ut som bröst även efter operationen. :)

• Carolineeee

Jengirl.
    Du har ju blivit opererad av JOnas på AK.
    Träffade honom i torsdags och vet inte egentligen vad jag fick för uppfattning av honom. Kändes svårt att prata med honom och att han blev lite sne när jag frågasatte hans val av under eller över bröstmuskeln.
    Vill att han ska operera mig ändå eftersom de verkar vara proffsiga på AK.
    Hur kände du när du träffade honom?

• Pernilla 25

Hej alla!!!
    Har inte skrivit här på ett tag, har haft mycket att göra, men är inne och läser lite då och då.
    Välkommna hit alla nya, detta är verkligen ett toppen forum.
    Nu är det snart 4 månader sedan min op.

algit & benetton:
    Hur är det med er?

Kram!!!

• Just-me

Jellomoon

Jag kollade på 245 cc bilden på akademiklinikens sida, dom är inte alls fina från sidan som du säger.
    Vill du göra hos Johan eller Cosmo på citadell?
    Varit där och pratat med dom?
    Har du funderat på hur mycket du vill lägga in?

Kram

• Jengirl

Carolineeee

vad tråkigt att du fick ett sånt dåligt intryck av Jonas. När jag var där var det tvärtom, och han var mycket trevlig och charmig. Jag kunde ställa mina frågor som jag hade utan att han blev sne. När jag skulle prova ut inplantaten och han skulle mäta o greja med mina bröst.. Så ville jag skicka ut min sambo som var med (vågade aldrig visa mig förut för min sambo pga mina utammade fula tuttar) Så vi håll på o greja med att han skulle ut i väntrummet medan jag mättes å så.. Sen när vi var klara gick Jonas glatt och hämtade tillbaka honom . Jag tyckte han var jätte bra , och person kemin stämde perfekt. Du kanske ska gå till en annan kirurg på AK om du känner dig obekväm med Jonas. Synd..

Svar på tråden Bröstförstoring (2)