• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Cickan:

Fick du inte recept på det när du var där?
    Se till att få det när du ska dit i veckan eftersom man ska börja med pencillinen dagen innan :)
    Din plastkirurg är försäkrad och genom honom är du försäkrad. Jag har inte täckt någon annan försäkring.

kram :) :) :)

• pickolina

Vaxad
    -Minns inte exakt hur länge jag tejpade eftersom den första op var för 6år sedan och den andra var för 3år sedan. Men om jag inte minns helt fel så tejpade jag 6mån efter op. Hmmm.... Sov med sportbh på under den tiden oxå, för att ge stöd, i alla fall efter andra operationen. Efter den första minns jag inte...

Anledningen till att jag gjort två st op är pga att jag tagit ut mina implantat, vilket jag absolut inte ångrar en sekund. Så nu har jag mina helt naturliga bröst igen. :)

• Swing

Som så många gånger förr: Jag har soft touch. Det är Mc Ghan's "geléhallon" i en nyare och lite mjukare variant.

• pinkie

Hej alla!

Har inte varit här inne på länge. Men nu närmar sig op o jag känner att jag vill skriva av mig lite till.

Swing.
    Såg att du opererats på plastikkirurggruppen, blev du nöjd med resutltatet? vilken storlek valde du? Jag känner mig lite nervös innför mitt val av storlek eftersom jag är så smal men hon sa att det skulle se bra ut. Så man får hoppas att det blir så. vem op dig? många frågor blev det...

Jag tycker det är svårt att hitta en bra bh att ta med till op. Har någon förslag?

kram!

• Just-me

pickolina

ok.. vet du vad hon väger och hur lång hon är? Är ju själv spinkig..

• Just-me

pinkie

Får man fråga hur lång du är och vad du väger?
    Va ska du ha för inplantat och storlek? :)

Lycka till :)

Kram

• linslusen

Swing :
    Hej hej :)
    Övernatting, mat,o återbesök ingår i själva operations priset.
    Hans mål är också att göra så naturliga bröst som möjligt, han var först emot o lägga in större på mig eftersom han vill inte ha sånt rykte.
    Tycker också det är fruktansbvärt att man inte får sova över på vissa kliniker eller att man måste betala extra för det, liksom största risken för att något ska hända är just efter operationen, men men!!

ha det bra :)

• Lisa22e

Varför är det så fruktansvärt att man inte får sova över på vissa kliniker då?
    Jag opererade mig på akademikliniken och det är ju en seriös klinik som finns i fler länder än sverige och jag fick inte stanna över natten. Jag tyckte det var skönt att komma hem.
    Det lär ju inte vara så farligt om man inte får stanna över natten för om det vore nån risk borde inte AK skicka hem än samma dag som op.?

Jengirl

Du opererade dig ju också på AK, men det var ju ett tag sen nu.
    Använder du fortfarande sportbh:n?
    Har du testat med push up och sett om det blir fin klyfta?
    Är lite rädd att det ska se konstigt ut sen när man får använda push up.
    Hur länge måste man vänta föresten, innan man får använda push up?

• Delighted

Pinkie,

Ska du operera dig på Plastikkirurggruppen? Du skrev "hon" är det gabriella eller birgit? :)

• algit

Just-me:
    Jag har lagt bakom muskeln.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)