• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • hally

Hej hej

Någon som har opererat sig på art clinic hos Håkan Hallberg, vad anser ni om stället och läkarna???

Har nämligen bokat en tid för konsultation där också!

• Louise83

Jengirl

Men de ligger ju klart sanning i de..man ska ju se till att vara lite i form iallfall..mest ut ifall ATT. Sen kan de ju gå jävligt ialla ändån, men man kan ju FÖRSÖKA förebygga det iallfall ;)

Nu till en annan sak......kan nån hjälpa mig..jag har fortfarande BH'n från kliniken..jag vill fortsätta använda sån ett tag...men inte den från kliniken..den börjar bli groose nu.. :/ ..men jag vill ha en nästan likdan med samma stöd och knäppning fram...och hemskt hemskt gärna lite tunnare axelband än dessa smäckra breda som syns under varenda tröja!...Nån som vet var jag kan hitta de? :)

• Cickan

Ulle83: Nej jag ska inte göra ngt lyft. Tror att det är samma sköterska, marie, som jag träffade första gången jag var där som du träffade. Det är även hon jag ska träffa i veckan för att pröva storlek igen. Ska fråga henne om sport bh:ar när jag ska dit.
    Hur länge stannade du kvar på dagen efter att du hade opererat dig? Gud, vad jag frågar....men det känns bra att få info från ngn som opererat sig på samma klinik.

• Cickan

Hally: Jag ska operera mig på art clinic i oktober. Av vad jag fått uppleva hitills har de varit jättetrevliga där.

• Just-me

Jellomoon

Jag är också jätte smal och är rädd att kanten ska synas upptill..
    Vart har du tänkt göra din op? Och vilket inplantat ska du ha?

Kram

• Just-me

Tez82

Jag har säkert frågat innan, men vilken klinik har du valt? Lät jätte bra.. :)

Kram

• Tez82

Just-me

Jag har valt Kosmetisk Kirurgi AB i Falköping. Och jag tycker det är toppen att man får komma dit dagen innan op och sedan fara hem dagen efter op. :) Man blir som där i tre dagar. :)

Kram

• Just-me

Tez82

Ja just det ja.. :) Jag funderar på dom också.. men kan inte bestämma mig om jag vill ha flytande silikon.. sett flera bra resultat där ifrån men är rädd att det inte är så säkert.

Kram

• sossan

hej alla
    var ett tag sen jag skrev nu, har jobbat en hel del, + varit på sjukhuset med dottern.
    nu e det snart 4v sen min op, känns bra, inte så stora men,, på mån ska jag med en kompis på konsultation kul :) (samma ställe som jag)

Ulle83
    jag jobbar innom vården var hemma i 2v (kunnde vart hemma 1v till om jag velat)

det där bandaget du pratade om, jag har ju en vän som op sig på art.clinic såg alldrig henne ha nått sånt så hon måste tatt bort det tidigt, (hon op i sommras o gick i tunna urringade linnen så det borde synts) :)

• Ulle83

Cickan:

:) Det är bara att fråga på. Jag svarar gärna! Jag op 07.45 op tog ungerfär 2.5 till 3 timmar men då gjorde jag lyft ochså och minskade vårt gården. Jag var på benna kl:16.00 och efter att läkaren kollat på mig fick jag åka hem. visst kändes lite pirrigt när dom sa att det var dags att åka hem men när man väll kom hem så kändes det skönt att få vara hemma. Jag visste ju att jag fick när som helst åka dit på dygnet eller ringa om det var något. Har du blivit rekomenderad att ta pencillin innan op för att motverka till infektion?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)