• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Hej Emhaha välkommen hit.
    Det är så svårt att veta hur mycket det verkar bli så olika på oss alla beroende på vad man har för förutsättningar innan.
    Stor betydelse hur bred bröstkorg man har tex.Vad har du för mått runt om?

• Emhaha

Till algit!

Tack ska du ha :) jag ska be min pojkvän mäta så får jag se..
    om vi ens har nått här hemma att mäta med..

• Delighted

Emhaha,

Du kan ju alltid göra ristestet! Då ser du ju på ett ungefär hur mkt su ska lägga i!

Får man vara så oförskämd och fråga varför du vill gå igenom en bröst op? Har du ammat eller är du bara allmänt missnöjd med dina bröst?

Kram

• Delighted

EnYsterSyster.

Du är verkligen duktig! Kollar upp allt :) Tack!

Men är det inte så att det är väldigt ovanligt att man blir fälld? alltså, det är väldigt få som blir fällda? Att det krävs väligt mkt för att få en fällning... Aja, det har jag hört iaf. Synd att ha anmälningar överhuvudtaget.. Jag tycker faktiskt att det kändes lite konstigt nu när du sa det..

Aja, hur går det för dig? Har du kommit närmare ett beslut om din operation än, eller velar du fortfarande?

Jag tror jag är ganska säker. Jag har helt ändrat uppfattning, bara över de senaste dagarna. Jag tror att 400cc blir jätte bra på mig, och att hon verkligen kommer göra ett bra resultat, eller vad tror du? ursh, nui blir jag osäker igen!

Vi ska ses en gång till innan operationen och "prova igen".. Jag ska ju inte operera mig förrän i april så... Jaja, vill bara tacka dig för din hjälp iaf! Känns skönt att ha någon mer som ev ska göra samma operation hos samma kirurg!

Ha det bra! Kram!

• Jengirl

Får man kapsellbildning, blödningar tex.. Är det lätt att skylla på kirurgen.. Man vet riskerna när man lägger sig på op-bordet. Går det sen fel med läkningen eller dyl är det ofta lätt att lägga all skuld på kirurgen.. Vilket jag tycker är WEIII so wrong. Det mesta beror på dig och din kropp.. Så var i tipp topp! hihi..

• Emhaha

Till delighted

Ristestet har jag redan provat men jag är fortfarande osäker..

klart du får fråga varför jag ska göra en bröstförstorning och det är därför jag har alltid älskat stora runda bröst sen jag var liten faktist tycker det är så vackert :) tycker själv har en liten byst...

• MariahPiraya

hej alla!

fullkomlingen älskar detta forum

diskuterar fettsugning på en annan tråd men bröst är även det något som intresserar mig. har en sambo som inte vill att jag gör några ingrepp alls men jag har blivit som besatt av stora snygga "fake" bröst. Tycker att det är så otroligt snyggt. har själv en 75 c ibland 75 d men skulle vilja ha dom lite rundare och något större (jag är rätt så lång, 173 så jag tror att det funkar bra) skulle vilja få en riktigt snygg urringning utan push-up och dylikt.
    Vad är det för slags inlägg som jag ska ha? Kan koksalt fungera eller ger inte det något lyft?

• ^gorgeous^

Hej alla tjejer!
    jag är alldeles ny här på forumet, men jag måste erkänna att jag har tjuvkikat ett tag! har länge funderat på att förstora mina tuttar.. vad kostar det ungefär, kan man lägga in silikon eller gelehallon genom ett snitt i armhålan?
    har inte heller berättat för mina föräldrar än, vet inte riktigt hur jag ska lägga fram det.. hur gjorde ni?

*kramar/karin

• Just-me

Nu kom det en ny fråga i mitt huvud.. velar ju mellan vad jag ska ha...
    Ger runt flytande silikon (om det nu heter så) samma effekt som gelehallon?
    Kanske en dum fråga..

• fashiongirl

vad är ristestet???

Svar på tråden Bröstförstoring (2)