Louise83
Jag op mig i maj hos Dr.Cosmo på Citadell i Landskrona. Kan verligen rekomendera honom. Ma känner sig väldigt trygg och omhändertagen där, av all personal.
Jag gjorde två op samtidigt. En stor bukplastik med navelförflyttning. Gick upp mycket under mina graviditeter, så jag hade MYCKET öveskottshud och en väldigt lång och smal navel.
Op lyckades helt, är såå nöjd med min nya platta mage och min "normala" navel! Gjorde inte ont heller, visst var man handikappad under en lång tid och visst kändes de när man rörde sig (när man kunde röra sig). Men inga jättesmärtor direkt.
Dessutom gjorde jag ett bröstlyft samt la in runda gelehallonimplantat, 375.
Direkt när jag vaknade så kändes brösten som mina egna, har aldrig känts konstiga. Visst var de lite hårda den första tiden efter op. Men rätt så snabbt blev de mjuka, känns precis lika mjuka som innan op. Hade inga smärtor i brösten efteråt heller. Både läkaren och sköterskan tycke att jag var jättekontig
. Cosmo gjorde ett snitt runt bröstvårtan och ett från bröstvårtan och rakt ner, ärren är jättefina nu.
Bröstop kostade 48000 :- och bukplastiken 38000 :- . Fast när man gör två op samtidigt så behöver man bara betala halva priset för den ena op.
Har du mer frågor, så fråga på bara.