EnYsterSyster!
Haha, jag vet! Det är väldigt ironiskt! Men vet du? Jag tror precis som henne, tar man för små implantat kommer de för långt ifrån varanda! (precis som stora ser ut som avlånga barkisar i profil och sitter ihop) och då ser det väldigt fejk ut! Så då är det väl bättre med lite "större" än.. Haha, två kanelbullar! Och, jag är ju ingen expert, men jag tror inte du kommer få några bomber med de strl du sa till mig! :) Det kan jag inte tänka mig!
Och jag har hittat jätte fina bilder på tjejer i samma ålder/längd/förutsättningar som mig på en amerikansk site (motagning i Californien, lite långt att resa : ) Och jag tror faktiskt att 400cc kan bli ganska bra på mig, det har likosm sjunkit lite nu, och jag har även under helgen kommit fram till att jag verkligen inte vill ha några kanelbullar, eller att något ska skvallra om silikonbröst! Så, jag tror det blir Gabriella för mig!
Innan tänkte jag att det kunde var fint i en uringning etc, (om dem var väldigt runda och "silikon") men det kan man ju fixa till med bh-ar etc! Så... Ja.. =)
Lite mer säker idag är i fredags iaf.. Sånna här saker måste man verkligen ge tid! Som du sa, låta det mogna fram. Och, det är ju inte så att jag eg har många val, antingen litar jag på henne, som enligt mig var oerhört ärlig, och då kanjag max ta 400, eller så går jag till ngn annan.. men vem säger att resultatet blir bättre? Oj...
Och då ska du veta att jag är personen som ibland får blunda och bara peka på något i menyn, för att jag inte kan välja rätt, och har sådan beslutsångest.. =)
Haha, hoppas du är lite visare i eftermiddag!
Ha det bra!