• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Emma86:
    Jag hade 75 b har numera 75 e.
    Jag är 164/57.
    Mina blev inte mindre efter ett tag, utan större när bröstmuskeln gav efter.
    Ibörjan hade jag d cupa.
    Det var oxå nåt han gav mej råd om att töja och stretcha på bröstmuskeln flera gånger om dagen för att hjälpa den at ge efter,annars risk att den blir för kort

De blev större än vad både läkaren och jag trodde att de skulle bli .
    Men jag har en egen teori ,om att eftersom mina riktiga bröst försvann mycket av hård styrketräning så har mina egna bröst kommit tllbaka lite oxå för jag har inte tränat bröstmusklerna så hårt efter op.
    Det är jättesvårt att jämföra sig med andra för vi alla har så olika förutsättningar.
    Jag är glad för det nu (att de blev större)jag tycker att de är alldeles lagom.
    Så mitt råd är att om du velar gå på det större man vänjer sig snabbt.
    Han har ingen försäkring men att avtal typ mellan sig och patienterna att går nåt snett som han är ansvarig för så fixar han det .
    Och inplantatet är försäkrat livstid av tillverkaren.

• Emma86

algit: Det låter kalas! Mina bröst har oxå försvunnit pga. att jag tränar så mkt, och fettet har försvunnit från tuttarna då :/ du tog snitt i armhålan va? När gjorde du det? Och vet du hur långt efter ca man kan börja träna igen?

• linslusen

vaxad& Sess :
    här är min mail, t_quila_@hotmail.com skickar gärna bilder om ni vill ha, hurdana vill ni ha? mEd kläder eller nakna bröst? :)

Delighted :
    Hejsan :)
    Natachas bröst är inte så stora som dom ser ut, har sett henne på krogen flera ggr, tv förstorar upp allting, samt bilder eftersom alla moore/slitz etc bilder är retucherade till max, dom sa det till mig när jag har provfotat för dom för 2veckor sen. Dom sa att tjejrna e långt ifrån perfekta att det är bara crapvad bilderna visar, dom sa att dom gör om bilderna helt om för o fixa till läpparna fylligare osv osv.
    Men jag tycker absolut att du ska stå på dig!! Du kan ju också maila mig o du vill hehe :D

• Delighted

Emma86,

Måste också hålla med om att Emma Anderssons bröst är snygga! Däremot tycker jag inte om Natashas... Emma bröst är lagon stora till hennes kropp, lite så där så att mna undrar "hmm.. äkta eller fejk?!" och så skule jag vilja ha det också! (Nu vet ju alla att Emmas är fejk, men ändå, på en okänd person skulle man ju undrat)

Det ryktas om att hon hare gjort sina på Citadell! :)

• Delighted

Jo, Emma86, då tror jag nog att du ska satsa på 350cc... Finns det ngn anledning till att det inte får vara större? Eller är det bara du som känner så?

Kramar

• Delighted

EnYsterSyster!

Exakt, så är jag med! Först var det ås enkelt, jag vill ha större bröst, nu är det VÄLDIGT rörigt! Först Kirurg, sen storlek (besvikelse för mig) Sedan typ av implantat, och det är ju en djungel i sig, Och nu är jag mer inne på formen, hur dem kommer att se ut när dem är färdiga! Ska dem vara runda eller anatomiska etc! =)

Men, vi får se det positivt6, skulle verkligen inte vilja vara en sån som inte riktigt vet vad dem ger sig in på! Nu är vi ordentligt pålästa! typ... :)

Lycka till!

ps: Har funderat hela natten, har t.om drömt om silikonbröst, men jag tror jag ska lita på Gabriella när det gäller max 400cc... Men fortfarande väldigt rädd att jga kommer bli oerhört besviken.. Aja, man kan inte få allt här i livet, och det kommer ändå bli mkt bättre än vad dte är nu!

Kram

• Sess

Linslusen

Nu har jag mailat dig, jättegulligt av dig verkligen! :)

Och grattis till provfotningen! Måste ju vara världens självförtroendeboost!

• Delighted

Hej igen,
    är det någon som har hört talas om någon klinik i Sverige som fyller på implantaten under lokal bedövning?
    Det som i USA kallas expander?

Som om någon med väldigt liten byst, vill ha en större byst än vad som är möjligt, kan man fylla ut implantaten efter ett tag...

• carro18

DELIGHTED

Hej!
    Jag är jättenöjd och det ser jättebra ut.
    :), verkligen! Jag är nöjd, men de kommer ju att förändras lite såklart..
    Det är lagom stort, det beror på vad man vill uppnå.
    Jag kommer att få gå med d kupa eller full c..¨
    det känns väldigt konstigt, men jag är jätteglad, man blir trött väldigt lätt, brösten är ganska hårda, de komme de ju att vara eftersom att de är geléhallon. Det spänner i huden, men smärtan börjar avta, det gör den dag efter dag. Man får gå i ett tempo så att det inte känns konstigt och att gå ut i affärer, det känns lite som att utmana ödet, eftersom att de flesta armbågar sig fram.

Kram och lycka till.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)