Sara23,
Hej!
Aha, du var i sthlm på konsultation! men måste göra den i fkp då eller? Jag var på möte i fkp redan från början.. Så, du fick nog en mer tydligare sköterska än jag! :) lyllos.. =)
Jag hade tänkt, precis som du mellan 425-475cc, vilket antagligen skulle ge mig en dkupa, och se väldigt prop ut mot min kropp..
men sedan började jag tvivla på KKAB, och beställde tid för möte hos en annan plastikklinik, och läkaren där sa att man max kunde trycka in 400cc i min kropp mot att jag är så tunn.. Vilket är synd, för det skulle inte se dumt ut med större, för att jag är lång.. Iaf, denna läkeren var väldigt förtroende ingivande, men jag skulle ändå vilja ha Avnis åsikt, då jag inte helt bestämt mig! PHU, hoppas det redde ut lite varför jag funderar så mkt...
Ska bara tillägga att tanken med 400cc har sjunkit in, och jag tror inte det blir fult eller något, snarare ett mer naturliugt resultat, men vet inte riktigt om det är det jag är ute efter.. =)
Alltså, jag vill VERKLIGEN inte ha två fotbollar... utan de ska se naturliga ut i formen, ändå fylliga, fast stora.. svårt att få till när man ser ut som mig, så risken är att med 475cc att det blir bollar på Mig... Den andra kirurgen sa att hon skulle få bruka våld för att trycka i mer i mig...
Så.. Aja, detta är ju ändå ett beslut som man måste tänka på, väga för- och nackdelar mot varandra! (större = större risker etc) (mindre= större risk för personlig besvikelse) inte direkt som att köpa glasögon bågar (som jag förövrigt är i full gång med aswell)
Men jag ska ringa honom i morgon och se vad han säger, han håller ju till i Linköping i vanliga fall, men måste väl komma till fkp någon gång snart! Hör av mig och berättar vad han sa!
Lyllos dig som får ta så stora, jag skulle köra på den största, har hört att folk har ångrat sig efteråt och önskat att de hade atgit större! Men jag vet inte, det måste du känna själv! :)
Kram!