• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Delighted

ja! Men det kanske är lite det som är effekten av testet! Implantaten är ju faktisakt ganska platta, utom de med high profile som är lite högre! Det blir en enorm skillnad i vilket fall, prövade först med en av mammams bygelbikinis i större strl, haha, du skulle sett, det såg ut som hängpattar :) Dessutom, så kan du ju alltid ha i tanken att med sportbh-n, det är så de kommer se ut "au natural".. Medan du alltid kan ha en vadderad push-up, och då blir dem ju ännu större! :)

• Cickan

Delighted:
    Tänkte mig runt 280-300ml istället för 250ml som läkaren rekomenderade, borde inte vara så stor skillnad el? Jag ska lägga det framför bröstmuskeln.

Vad köpte du för märke på sport-bh? med el utan knäppning?

• Sara23

Delighted

Ja du, själv har jag inte testat rispåsarna än :P

Ja det låter ju som att du är väldigt tunn...så 400cc låter som en bra idé på dig, det tycker jag också. Tycker att du ska lite på kirurgen...men jag förstår din oro över besvikelse.

Jag är också lite rädd för "bollbröst", men jag tror inte det blir det på mig, är trots allt ingen spinkis jag ;)

Jo jag har faktiskt funderat på 450cc-460cc, så när jag och Avni tillsammans kikar ut stl så får jag ju höra vad han säger också. Hoppas på att det blir bra :D

Kramar

• Delighted

Nej, det kan jag inte tänka mig att han skulle misstycka!

Jag var egentligen ute efter en med knäppning i fram. Finns en på Intersport som tydligen är jätte bra, andra har rekomenderat den här inne, och på den amerikanska hemsidan står det att den är jätte bra efter operationer (!) Den heter 'Stay in place'

men dessvärre fanns den inte inne i min strl, utan jag köpte en från Champion, med knäppning därbak, väldigt viktigt att den inte har några byglar! Och, ja, den gör ingen nytta nu, eftersom jag inte har några bröst (!) men den blir säkert bra efter operationen!

men som sagt, Stay in place har fått mkt bra kritik, kostar dock 499.. Men det är det väl värt! Ska nog införskaffa mig en sen när dem får in min strl, kan vara frächt med olika, nu när man ändå praktiskt taget ska bo i dem! :)

• Sara23

Just-me

Låter toppen att du har kontakt med dem som op. i Falköping. Om du vill kan du ge dem min msn så jag kan fråga lite jag också :D Silla_li@hotmail.com
    Kram

• Just-me

Sara23

Får höra med dom så det är ok bara :) ingen som är online nu.
    Men jag addar dig gärna? Kul när man funderar på samma ställe å allt :)

• Delighted

Sara23,

Tack! Jag behövde verkligen höra det! :)
    och jag tror att det kommer bli jätte fint på dig också! Och, ja, man ska nog lite på sina kirurger, men du förstår nog säkert att jag blev lite chockad, eller vad man ska räga, för jag gick då runt med typ 4.5 dl i påsarna (detta var dock VÄLDIGT stort) så sedan fick jag ta bort en dl.. tycker fortfarande att det ser bättre ut med ca 4 dl i påsarna, men aja, man kan ju inte få allt här i livet, och det kommer bli TUSEN gånger bättre än vad det är nu! samt att jag vill inte utsätta mig för dem riskerna.. Och, vem vet, om några år kankse?! :)

Visst är det förövrigt bra att man ahr livslång garant på sina implantat på KKAB? Men, om man ändå vill byta efter, låt oss säga, 10 år, kanske inte alls är snyggt då, vet du om man får betala då? Det borde man ju få göra!

Kram! :)

• Delighted

Haha, låt oss be för att inte få "bollbröst" :)

• Delighted

Cickan!

Bara så att du inte missar det så finns det ett meddelande till dig längre upp med info om Sportbh, missade bara att skriva in ditt nick! :)

• Sara23

Just-me

Ja adda mig du så kan vi prata där :D
    Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)