Haha!
nej, haha, verkligen inte.. =)
Det funkar så här, du går till en affär som säljer sport bh, exempelvis Stadium/intersport/twilfit etc, köper en sport bh i den strl du vill ha sedan, jag köpte 75d, men jag tror inte det spelar så JÄTTE stor roll vilken strl på sportbh du köper!
Sedan åker du hem och så fyller du antingen 1 liters plastpåsar eller varför inte ett par knästrumpor (jätte bra om du sedan vill prova med bh i affär, för det knastrar inte som plastpåsarna)
***Du kan iof redan innan fixa rispåsarna och pröva ut med sportbh i affären***
Sedan så fyller du upp rispåsarna med ris. 1dl för 100cc. 2dl för 200cc etc..
Sedan måste du ALLTID ha i beräkningen att vi en bröstop när man lägger implantatet bakom muskeln, försvinner ca 0,5 dl. Så om du siktar på, låt säga 400cc, så måste du ha 3.5dl i sportbh,n för att de hur det kommer att de ut!
Du måste natutrligtvis platta ut rispåsarna till runda implantat =) Ännars tror jag det blir väldigt konstigt!
Jag som då provar med 3.5 dl, så har påsen en diameter på 12cm (detta sa min läkare)
Sen är det bara att prova alla dina topper och tröjor och se vad du tycker! detta tycker jag är skitkul, och går nästan jämt en timma varje dag med mina rispåsar, har även haft dem när jag åkt till andra städer ensam, typ Sthlm/gbg :) As kul! =))
Så dax att fixa sport bh, om du inte redan ahr en gammal förstor?! =)