• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Sess

Tror ni också att Natachas kanske ser mindre iögonfallande ut med kläder på? För jag tycker att det är vackert med stora bröst, hennes är lite för stora för min smak, men jag har fått för mig att silikonboobs ser större ut i bikini jämfört med i kläder. Kanske låter helknäppt, förstår ni hur jag menar? Tror ni att det kan vara så?

För de får ju gärna se stora ut i bikini, mina nya boobs också... :) Tänk vad kul att äntligen ha bröst och kunna vara på stranden! :) Jag blir så glad när jag tänker på det!

Fast det värsta är att jag verkligen inte ens nu vet riktigt hur stora jag vill ha... Är jätterädd att de ska bli för små men vill inte göra några enorma boobs heller, jag känner att risken för mig är att jag tänker att jag lika gärna kan slå på så stort som möjligt nu när jag ändå gör det... Och så kanske jag blir missnöjd efteråt för att de är för stora!

• ISLA

Sess

Låter inte alls knäppt. Mina ser definitivt större ut när jag har bikini eller väldigt uringat. Med vanliga kläder ser de inte alls stora ut.

• algit

Emma 86:
    Jag la in 350 gelehallon hos Peter Cosmo.
    Så det måste finnas.

• anni_81

Hej!
    Jag har mellan 75 A och 80 A i bh storlek,, och vill ha en d-kupa. Jag ska lägga in 500 cc, tror jag. Men tror ni att det räcker? Tacksam för svar.

• anni_81

Glömde en annan sak..Hur mycket kan man lägga in, om man bara vill göra en operation?

• fashiongirl

Tycker också att det är superfint med STORA bröst, vågar dock inte operera mig..

anni_81 vilken skillnad från a-d...men det blir nog bra..

Jag tycker att Natacha har superfina bröst, tycker att det är fint när de är hårda...kanske låter konstigt men men så tycker jag...

Kanske har tusen pers redan skrivit detta, första gången jag kollar in den här tråden.

• Emma86

ISLA: okej, vad valde du mellan för strl? tog du en "strl större" än vad du tänkt dig (för att de påstår att 15% försvinner) elr?

algit: okej, vad hade du för strl innan? jag är så rädd att det ska bli för stort, men iof så är jag 167/60 så det kanske inte blir så tokigt?! men stämmer det att ca 15% "försvinner" elr är det bara därför man "vänjer" sig med svullnaden direkt efter operationen?

Ni som opererat er på citadell, finns det någon kapselförsäkring elr så som man bör ta, elr ingår det i priset? Tänkte på "Mamma till 2", det var ju annars generöst att Johan ställde upp å opererade om när det blev komplikation?!

Ha en fortsatt trevlig söndag! :)

• Sess

Emma86

Jag ska få runda gelehallon men det märket jag ska få (det är det märket som nu är godkänt i USA, minns inte vad det heter tyvärr) tillverkas i 25-steg, så det finns alltså 350 375 400 etc. Så jag skulle inte kunna få 340 exepmelvis, utan då blir det 325 eller 350.

Men du ska kanske få ett annat märke av implantat, du får fråga din kirurg i vilka steg de tillverkas.

• Emma86

Sess: Okej, tack tack för svaret :) ska höra med Cosmo. Var ska du operera dig?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)