• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • carro18

HEJ ALLA :).

Tack så mycket.

Ja! Det känns toppen..
    jag är 1.68 och så väger jag 56 kilo..
    jag lade som sagt in 460cc, peter tyckte att jag skulle lägga in 280cc, men det ville inte jag ha eftersom att jag tyckte att det lät för lite, så jag tog intiativet själv. hellre att de blir lite för stora än vad man vill än mycket för små, om man säger så.

Nu går jag omkring med en bygelbh och ett förband ovanför brösten, så att de ska tryckas nedåt i läge.

Jag har inte fårr tillbaka känseln ännu, men det är ju bara 4 dagar sen sist :), men bröstvårtorna styvnar ibland, som vanligt och det känns bra att det är okej med dem iallafall :)..
    Jag har gått omkring i stan hela dagen idag :), toppenkul, men man får akta sig för alla armbågar :).. hihi

Ha en bra dag alla, sov gott

• algit

Lisa22:
    Det är ju så med bh storlekar att en 70 d har mycket mindre cupor än en 85 d.
    Så man kan ju egentligen inte säga jag har en d cupa. För det har att göra med som du säger omkretsen oxå.
    Tex. en d cupa i 70 är samma som en c cupa i 75.
    Så har jag fått lära mej.

Men huvudsaken du är nöjd med storleken.
    Mina blev oxå större än jag trodde eller ville men det är jag glad för nu.
    Hade 75 b nu efter 350 75 e.
    Och som du säger jag tycker inte att det är stort.
    Man blir nog knäpp ,de tjejer vars bröst jag innan tittade på med avundsjuka ,nu tycker jag att de är små.

• Delighted

carro18...

Ah, jag är överlycklig! Grattis, och vad kul att det har gått bra och känns bra!

Vi har nästan exakt samma mått! Och jag vill lägga in så mkt som du, ungefär! Ahh.. Berätta, hur ser det ut? Är det stort? Vilken kupa får du gå med nu? hur känns det? Jag är Jätte nnyfiken!

Och framför allt, hur såg du ut innan?
    Försöker leta så mkt info som möjligt innan jag gör några beslut! :)

Ha det så fint! God natt! Kramar

• Emma86

Tack för svaren tjejer! Så det är bygelBH man ska gå med dag/natt in å ut, usch vad jobbigt, skulle ju varit bekvämare med sportBH, men men :)

Jag är så kluven när det gäller strl, jag har nog en liten B-kupa, köper iaf 75B på BH:arna, men tror jag inte har en enda BH som inte har någon "babyoil" fyllning (någon som känner igen sig? haha)

står iaf och väger mellan 320 och 360, men om jag tar 360 lär jag ju få jätte boobs känns de som?! Är det bara dem här "stegen" som finns, det finns inte 340 t.ex. elr är det olika?

Jag ska iaf ha runda gelehallon, och operera mig hos Dr. Cosmo på citadell :)

• vaxad

Hej Pinky!!
    Ta det lugnt nu i helgen och ta hand om dig!! Det kommer att gå bra på måndag!!!
    Kramar Vaxad

• vaxad

Lisa22e:
    JAg hade 70a innan operationen. Pratade aldrig om bh storlekar med min kirurg.
    Du då, vad hade du för storlek och vad sa h*n att du "skulle" Få?
    Kram vaxad

• ISLA

Emma86

Jag la in 375 hos Cosmo. De strl som du nämner känner jag faktiskt inte alls igen.

• EnYsterSyster

Delighted

Du kanske är som jag: Har funderat och läst på FÖR MYCKET, vilket har lett till förvirring ! Hade hoppats på att få alla frågetecken uträtade när jag var på konsultationen, men det är ju så att det finns så många olika sätt att förstora brösten på.

• Louise83

Hej!
    Nån som kan hjälpa mig..jag har precis blivit omopererad (gjorde första opearationen för 6mån sen men fick komplikation) jag har ärren under brösten..jag e uppe o går o så som vanligt (1 vecka sen operationen idag) jag opererade bara ena bröstet. Men altså hur mkt kan jag egentligen göra? Kan jag leva precis som vanligt o det läker undertill ändån eller? Jag har 450cc. Jag försöker vara sängliggandes imellanåt, bara för att det ska så vara. men de behöver jag kanske inte? Jag har bh/topp så jag har bra stöd..men jag e så orolig att det kanske inte läker denna gången i heller!! så jag e super försiktig....nån som vet?? =)

• anni_81

carro18
    vad hade du för bh storlek innan och vilken fick du efter op.?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)