Godkväll!
Tack alla för era råd, ni är så vettiga! Har ingen aning om vem jag skulle ventilera detta med om inte ni fanns! Alla NI är guld! Tack!
Ska ringa henne på månbdag och prata om hur jag känner. TYckte om kliniken jätte mkt! Och Gabriella också för den delen!
Jag tror som du Algit, att hon är rädd för Victoria/Viktoria bollar, ärligt talat tycker jag inte att det är så jätte fult, jag vill gärna att mina ska vara fylliga och runda, men inte så mkt som vickornas, de är ju överdrivna, men som du sa, smaken är som baken! Och huvudsaken är ju att man får som man själv vill! :)
Aja, tack!
Och Johanna_dalarna, jag skulle nog inte vara så jätte orolig över att ingen annan har opererat sig på den kliniken! Trots allt, alla som är här inne bor i olika delar av sverige, och utbudet av duktiga och seriösa klinikker är faktiskt relativt många i hela Sverige! Huvudsaken är att känner dig trygg med dem! Känner du fötroende för kirurgen och fick du ett gott intryck av kliniken?
Jag vet inte, men det kan ju vara dina nerver som spelar dig ett spratt, det är ju trots allt väldigt nära inpå din op! Och, tänk tillbaka, det måste ju finnas skäl och anledningar till varför du valde denna kliniken från första början! Hoppas det ordnar sig! Stora kramar!
Ha en trevlig kväll, nu ska jag sminka mig, dra party toppen över huvudet och gå ut och shaka lite, läängtar bara SÅ mkt tills den dagen då jag har två tuttar som shakar med min kropp bara.... :)
Kram!