• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jengirl

men herregud Lugna ner er!

Cockie
    Jag har anatomiska.. och dom e inte ALLS platta.. Tro mig! Jag har ammat och har haft platta bröst ett bra tag innan op.. Nu är dom såå runda och fina. Finns ju olika stailar på de anatomiska.

EnYsterSyster

Du verkar onekligen osäker.. Du kanske ska fundera på detta ett tag till.

• Cickan

HSAN har telefonr 08-786 99 00, och de har teledfontid mellan 13 och 15.

Sess: Grattis till körkortet!

• Swing

Menade inte att skrämma upp er med att det blir platt upptill, men jag hade mesta fyllnaden nedtill och skulle faktiskt gärna haft ännu LITE mer rundade bröst upptill. Nu ser dom nästan för LITE fejk ut. Jag kan inte förklara hur jag menar..... Låter helknasigt, sorry.

Skulle önskat mig runda geléhallon så här efteråt med dr rekommenderade anatomiska och jag litade på honom, han verkade mycket seriös och jag besökte honom 3ggr före op. (En gång extra därför att jag har kronisk sjukdom). Jag är ju 40+ och har fött/ammat 2 barn. /Ibland undrar jag om dom tjänar mer på att sätta in anatomiska, dom är ju (oftast) dyrare.../

• Swing

Förtydligande: Jag önskar INTE bollformade s.k. porrbomber, bara lite mer rundhet upptill. Jag är inte missnöjd på något sätt, men nu vet jag hur mitt resultat blev och har här via er på BT fått så mycket kunskaper även efter op.

• vaxad

Hej alla!!
    Är det någon som vet hur länge man bör tejpa sina ärr?

• pickolina

Jengirl
    -Ja huvudsaken är att du själv är nöjd med dina nya bröst och det verkar du ju onekligen vara. ;)

EnYsterSyster
    -Gör ingen operation så länge du känner dig så pass osäker som du gör nu. Det är mycket pengar men framförallt ett stort ingrepp och en stor förändring av din kropp och det ska man inte ge sig in på utan att vara helt säker.

• pickolina

Sorry om jag var lite på krigsstigen igår tjejer. Hade en dålig kväll. :)

Kram på er!

• loppalina

Sess: Grattis till körkortet! Ta det lungt i trafiken ;)

• Lisa22e

Ser att ni pratar om att man skulle se platt ut upptill när man har anatomiska implantat.
    Jag har anatomiska och är inte platt upptill. Trodde faktiskt först dem hade lagt in fel och tagit runda för jag tycker mina ser väldigt runda ut.
    Men det beror kanske också på vad man har för typ jag har ju LF. L står ju för låg profil vilket gör (tror jag) att implantatet är lite kortare på längden. Har man istället F så har man ju full längd. Då borde det se plattare ut upptill tycker man.
    Men, men det är bara mina teorier rätta mig om jag har fel.

Jag hittade den här sidan:
    www.implantinfo.com/plastic_surgeons_p/person/subject1882/index.html
    Det är bilder med både runda och anatomiska implantat så man kan jämföra o se skillnaden. Titta får ni se!!!
    Jag ser nästan ingen skillnad på dem

• pickolina

Kikade på bilderna och hon har samma effekt som jag hade med mina anatomiska, att det liksom är en kant upptill... Fast min kant syntes bara om jag tryckte upp dem med en bh förstås. Men det ser faktiskt ut som hon har två st "klumpar" på de bilderna med anatomiska.
    Tyckte nog dessutom att hon var snyggare innan operationerna. Har börjat gilla naturliga mer och mer och op bröst mindre och mindre. Men visst kan de vara hur snygga som helst, absolut.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)