• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Delighted

EnYsterSyster

Vi har ju samma kirurg, och läste percis ett meddelande från dig längre bak när du hade lite panik över att det inte alls skulle bli som du trodde. Hon pratade då om nackdelar med gelehallon och tyckte att du skulle ta koksalt?! Både positivt och negativt måste jag säga! För till mig sa hon gelehallon, och det betyder ju bara att hon verkligen inte tar samma till alla... Men, konstigt om hon säger att hallon är bra till mig, och att dem är sämre till dig?!

Tror du att Gabriella är konservativ av sig? (Jag håller på att hitta ursäkter för att kunna få större bröst, hon vill bara lägga in max 400) Har du hört ngt? Jag tyckte att hon var väldigt förtroende ingivande, men vill ju så hemskt gärna ha 475cc i mina små bröst... Aja, "kul" att vi har samma donna som aksnke ska göra våra op iaf! =)

Kramar

• Delighted

Sess,

way too big for min smak också! Men som någon sa tidigare, smaken är som baken! Undrar vart hon har gjort dem! Mkt möjligt att hon har gjort dem två steg! Eller haft stora från början to.m! Ska forska lite, samma kirurg kanske vill trycka i 475cc i mig, även fast min kirurg sa att hon skulle få bruka våld... Jag vet, jag är ganska naiv... =)

• ISLA

Delighted

Vill inte låta negativ....men om du lägger in 475 så tror jag i.a.f att de kommer att vara i Natachas strl, om inte större. För såå jättebigga är de inte.

• ISLA

Missförstå mig inte, visst e de stora men inte enorma.

• Lisa22e

Delighted

Nope, opererade mig på AK, alltså Akademikliniken.
    Dem är dyra men jag ville gå till ett ställe som jag var 100% säker på att dem var seriösa och hade duktiga kirurger.

Jag hade inte opererat mig på ett ställe om jag inte fick träffa kirurgen innan. Man vill gärna hinna få ett bra intryck och förtroende för kirurgen annars skulle jag aldrig våga operera mig.

Jag undrar mer vad det är för kirurg som går med på att operera tjejer som Natascha. Hade jag sagt att jag ville ha så stora bröst på AK så hade dem aldrig opererat mig. Tror ingen seriös kirurg lägger in så mycket.

Sess

Jag tittade på ett program på femman ganska nyligen som hette outsiders. Det handlade om tjejer med stora bröst. Där var bl a Natascha med och blev intejuvad. Hon sa ju att hon hade gjort flera stycken operationer så hon opererade sig nog precis som du sa i flera steg för att få den storlek hon har idag.
    Har för mig att jag har hört nånstans att man alltid måste operera i omgångar om man ska ha så pass stora bröst.

Ja, man undrar ju hur mycket hon lagt in. Men hon hade tydligen b-kupa innan hon började operera sig iallafall.

Håller med dig om att det inte är snyggt med så där stora. Men hon har det nog inte för att det ska vara snyggt, utan för att hon ska få fler och bättre utvikningsjobb.

pinky

Lycka till på måndag. Det går säkert jätte bra.

• Delighted

ISLA!

Haha, Nja, alltså, min åsik är faktiskt att de är rätt stora. Hon är långt ifrån fotomodell lång, och jag tror nog att hon har lite mer än 475cc i.. MEN, jag vet inte! :)

Fast, 475cc kommer inte se så stort ut på mig, är 172cm lång och har verkligen inga bröst nu (därför det inte får plats) vad jag har hört så hade Natasha B kupa innan, så då ser ju 475cc mkt större ut på henne!

• Delighted

Lisa22e, då har jag missuppfattat det hela! Var nog ngn annan som gjorde sin op på KKAB..

Skulle heller inte göra min op innan jag träffat läkaren.. Är det så dyrt på AK alltså? Har för mig att när jag såg deras prislista så tyckte jag inte att det var så jätte dyrt! Men minns kanske fel! :)

Kram!

• EnYsterSyster

Delighted

Inte konservativ men...... vet inte vad jag ska säga, jag har ju min åsikt klar.

Jag är äldre än du, 35+, och ser saker på ett annat sätt. Jobbar som sjuksköterska, så jag kan en del (kanske för mycket) om kroppen. Jag vet att stora bröst kan ge belastningsskador på ryggen som kan leda till svåra smärtor som kan bli kroniska. Kroppen är helt enkelt inte gjord för det ! Jag tänker på att man ska ha kul och må bra i kroppen HELA LIVET, inte bara när man är ung. Då måste man sköta sej. Jag tror hon tänker så också. Jag vet att hon är mån om ett naturligt resultat. Det kanske inte är det du är ute efter utan mer Natascha-looken ?

Det finns bara ett sätt för dej att bli nöjd: att göra ett eget val. Synd att du har bråttom, du skulle kanske behöva fundera. Hoppas det mognar fram ett beslut som du kan känna dej trygg med !

• Delighted

EnYterSYSTER

Tack.. Men, haha, det är faktiskt så att jag inte alls har bråttom (jag är bara den typ av pesron som tänker väldigt länge och mycket på något, och vill se snabba resultat) Faktum är att jag bestämde mig redan förra våren (och egentligen lååångt innan det) att jag ville göra en bröst op. Och det faktum att jag har funderat och tänkt på det så mkt, gör nog att besvikelsen blev större, när jag förstod att jga inte skulle få riktigt som jag ville.....

Jag har flera månader på mig att tänka på detta, eftersom jag inte har planerat att göra en operation innan april nästa år ändå.. Men jag åker snart utomlands, och jag skulle gärna vilja lägga detta lite bakom mig, för tillfället, och koncentrera mig på min utomlandsvistelse.
    Så jag har faktiskt över ett halvår att fundera på storleken och så, men skulle gärna vilja ha bestämt kirurg innan, eftersom jag inte gärna vill avbryta min resa pga detta (även fast operationen betyder mer för mig än något annat matrealistiskt, eller resor för den delen)

Saken är den att, Natascha bröst är verkligen inget jag strävar efter! Säger inte att det är fel eller fult eller ngt, men inget för mig! Det är bara det att, 475 låter JÄTTE mycket för vissa, och lite för andra. För mig som är lång och har breda höfter skulle det se väldigt bra och prop. ut, men det går ju kanske inte...

Och jag skulle tycka att det var underbart om jag fick alla svar av någon! Så jag slipper bli så snurrig! För, jag vet att dte är 475cc jag vill ha, men jag känner STORT förtroende för Gabriella...

Men det vore inte rättvist mot mig själv att inte kolla vidare i saken.. Så.. Hmm, hoppas jag har förklarat mig lite bättre! Är lite stressad, men kommer ändå ABSOLUT inte göra några förhastade beslut..

Tack för din omtanke måste jag ändå säga!

Tror precis som du att hon är mån om ett naturligt resultat, och innerst inne vet jag att med 475cc kommer jag få en mer "fejklook" men förhoppningsvis inte lika mkt som nat...

Hon visade mig bildre på tjejer som hade samma förutsättningar som jag, och dem såg fantastiksa ut! Såå.. Jag är VÄLDIGT kluven!

Kram!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)