EnYterSYSTER
Tack.. Men, haha, det är faktiskt så att jag inte alls har bråttom (jag är bara den typ av pesron som tänker väldigt länge och mycket på något, och vill se snabba resultat) Faktum är att jag bestämde mig redan förra våren (och egentligen lååångt innan det) att jag ville göra en bröst op. Och det faktum att jag har funderat och tänkt på det så mkt, gör nog att besvikelsen blev större, när jag förstod att jga inte skulle få riktigt som jag ville.....
Jag har flera månader på mig att tänka på detta, eftersom jag inte har planerat att göra en operation innan april nästa år ändå.. Men jag åker snart utomlands, och jag skulle gärna vilja lägga detta lite bakom mig, för tillfället, och koncentrera mig på min utomlandsvistelse.
Så jag har faktiskt över ett halvår att fundera på storleken och så, men skulle gärna vilja ha bestämt kirurg innan, eftersom jag inte gärna vill avbryta min resa pga detta (även fast operationen betyder mer för mig än något annat matrealistiskt, eller resor för den delen)
Saken är den att, Natascha bröst är verkligen inget jag strävar efter! Säger inte att det är fel eller fult eller ngt, men inget för mig! Det är bara det att, 475 låter JÄTTE mycket för vissa, och lite för andra. För mig som är lång och har breda höfter skulle det se väldigt bra och prop. ut, men det går ju kanske inte...
Och jag skulle tycka att det var underbart om jag fick alla svar av någon! Så jag slipper bli så snurrig! För, jag vet att dte är 475cc jag vill ha, men jag känner STORT förtroende för Gabriella...
Men det vore inte rättvist mot mig själv att inte kolla vidare i saken.. Så.. Hmm, hoppas jag har förklarat mig lite bättre! Är lite stressad, men kommer ändå ABSOLUT inte göra några förhastade beslut..
Tack för din omtanke måste jag ändå säga!
Tror precis som du att hon är mån om ett naturligt resultat, och innerst inne vet jag att med 475cc kommer jag få en mer "fejklook" men förhoppningsvis inte lika mkt som nat...
Hon visade mig bildre på tjejer som hade samma förutsättningar som jag, och dem såg fantastiksa ut! Såå.. Jag är VÄLDIGT kluven!
Kram!