• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • blåsippa

mamma till 3!

å va trist att höra din historia!

Jag är också smal o har lite underhuds fett.
    Är ca 162cm o väger 48-49 kg.
    Jag har koksalt 275ml o la in dem för snart ett år sedan. De ligger bakom bröstmuskeln. Där jag op mig (clinic estetique, dr Maj Malm Sthlm) så var hon noga med att förklara tycker jag. De lägger nog (hon o hennes man) i princip alltid bakom bröst muskeln eftersom det ger bättre resultat då det blir det egna bröstet ytterst o det man alltså mest känner!

Hon var också jätte bra på att tala om vilken storlek jag skulle välja för att få det så naturligt som möjligt. När man är så smal o tunn är det lätt att för stora impalantat syns o känns mkt på sidorna, ju större implantat ju större dimension, (botten).

Så samman fattningsvis tror jag precis som du att vi som är tunna o smala absolut behöver ha implantaten bakom bröstmuskeln. Speciellt du har ju erfarenhet av det motsatta.

Ska du op om dig?Har inte hängt med här riktigt!

Ja o det känns inte alls som du beskriver att det känns som de ska trilla ut! Mina känns pracis som vanligt. Kan vara utan behå, vilket jag ofta är, tänker knappt på att jag har op mig! Så det är nog så att har man bakom så sitter de ju "fast"bakom bröstmuskeln.

• MariahPiraya

johanna_dalarna

åh har du tid så snart. gud vad spännande. är du nervös? var det lång väntetid?

jag måstee boka tid för konsultation imorgon och se vad dom säger.

gelehallon låter ju bra men jag har hört att det bästa är koksalt? och att man inte behöver göra om op om man lägger i koksalt utan att det håller hela livet. hur länge "håller" gelehallon innan man måste göra om det?

• hally

Hej

Var på min konsultation idag på victoriakliniken hos doktor Charles Randqvist.

Jag vet inte vad jag skall tycka om denna man, han verakde ju jätte snäll ich duktig men lite falsk tycker ag, han skröt ju väldigt mkt om sig sjäv också.

Hursomhelst så bestämde vi oss för droppformade gelehallon bakom muskeln med ärret under bröstet.

Stroleken jag valde var style 410 FF 375cc.

Jag är ganska lån 171 och väger cirkus 63 kilo så det kändes bra med 375cc nu har jag full A men jag är så nyfiken på hur jag kommer att se ut sen.

Men jag måste säga att det vart dyrt operationen kommer gå på 49 000 kr med försäkring för kapselbildning.

Har någon erfarenhet från victoriaklinken och doktor Randvist så vore jag tacksam om ni delade med är!

• linslusen

hally :
    Jag har blivit opererad av Charles, o har du har några frågor kan du maila mig på t_quila_@hotmail.com
    Min operation gick på mycket mer kan jag säga dig, men det var det värt!!
    Jag har bara positiva erfarenheter.
    Ha det bra :)

• Ulle83

Gomorgon!

Cickan:

Jag lade bakom bröst muskeln.
    Jag tror inte du behöver vara oroa dig lita på peter han vet vad som är bäst för dina förusättningar. Dom är jätte duktiga.
    Dom håller koll på dig. Jag op den 15/9 återbesök den 19/9,22/9,29/9 så dom kollar ju dig så att allt är bra. Jag tyckte ochså man kunde känna sig lite förvirrad eftersom alla här har upplevt så olika. Bor du i Gbg?

kram

• Ulle83

Ni som op er det här bandet man ska ha runt om. Hur länge ska ni ha det?
    Hoppas ni förstår vad jag menar! :)

Kram

• Jellomoon

Mamma till 3

Vad läskigt med en blödning, kan tänka mig att man blir väldigt rädd av en sån sak( jag skulle bli det). Tur att det går att ordna. Har bara hört bra om Citadell och Johan(Cosmo med...)

Kommer värken också försvinna av en om op?
    Lycka till när det är dags:)

• johanna_dalarna

MariahPiraya

Gissa om att jag är nervös!!! Igår fick jag första kallelsen och informationen,gissa om det kändes??!!!

Jag längtar och är nervös...

Jag vet inte hur lång väntetid det är på kosultation eftersom jag hade turen att få en avbokad tid en dag jag ändå skulle till Sthlm (så då passade jag på

Men när det gäller op så tror jag att det är rätt korta tider, jag hade kunnat få en tid 2v efter konsultationen men är glad att jag inte tog den, tog 7v senare istället. Jag behövde iaf lite tid att ställa in mig mentalt för operationen. Dessutom har jag gått ner 3kg i vikt (till min idealvikt) under tiden.
    Eftersom jag ska lyfta brösten samtidigt är det viktigt att ha idealvikten så man inte går ner efteråt...

Gelehallon håller minst lika länge som silkon, fördelen är att om höljet skulle gå sönder så läcker inte gelehallon...

Ska du boka tid idag? var?

Lycka till!!!

• Jellomoon

algit
    Jag har ju läst att du blivit jättenöjd med dina, mycket därför jag funderar på citadellkliniken. Vad jag förstår har du verkligen fått ett lyckat resultat.

Detta med att brösten rör sig då man använder bröstmusklerna...hur ser det ut på stranden? rör sig brösten bara av att man tex tar en klunk läsk?

Jag är rädd för att jag kommer att bli avrådd operation eftersom mitt krav är att det inte ska synas kanter upptil.( Är smal)

• Cickan

God morgon!

Ulle83: Ja han gav ett bra intryck så jag hoppas att det blir bra. Känns skönt att veta att du fick ett så bra bemötande av dem och att de håller koll på en. Ja, jag bor faktiskt i Gbg, så jag antar att jag får åka hem samma dag.
    Köpte du ngn extra sport:bh innan operationen?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)