mamma till 3!
å va trist att höra din historia!
Jag är också smal o har lite underhuds fett.
Är ca 162cm o väger 48-49 kg.
Jag har koksalt 275ml o la in dem för snart ett år sedan. De ligger bakom bröstmuskeln. Där jag op mig (clinic estetique, dr Maj Malm Sthlm) så var hon noga med att förklara tycker jag. De lägger nog (hon o hennes man) i princip alltid bakom bröst muskeln eftersom det ger bättre resultat då det blir det egna bröstet ytterst o det man alltså mest känner!
Hon var också jätte bra på att tala om vilken storlek jag skulle välja för att få det så naturligt som möjligt. När man är så smal o tunn är det lätt att för stora impalantat syns o känns mkt på sidorna, ju större implantat ju större dimension, (botten).
Så samman fattningsvis tror jag precis som du att vi som är tunna o smala absolut behöver ha implantaten bakom bröstmuskeln. Speciellt du har ju erfarenhet av det motsatta.
Ska du op om dig?Har inte hängt med här riktigt!
Ja o det känns inte alls som du beskriver att det känns som de ska trilla ut! Mina känns pracis som vanligt. Kan vara utan behå, vilket jag ofta är, tänker knappt på att jag har op mig! Så det är nog så att har man bakom så sitter de ju "fast"bakom bröstmuskeln.