• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • pinkie

hej!

tess
    det vore ju konstigt om man inte var nervös alls, men jag har två småttingar som tar all tid, så hinna tänka på detta gör man bara innan läggdags.
    Jag ska ha runda gelehallon, 300cc i varje. Är ganska smal så jag är lite orolig att det kommer se konstigt ut. Men läkaren sa att det kommer bli bra, så då får man ju tro det.

Var ska du op? vad har du tänkt för implantat o storlek?
    skönt att det är över för dig snart, själv har man sitt kvar en dryg vecka.

lycka till! kram!

• johanna_dalarna

Delighted och Sess

tack för dom uppmuntrande orden... *L*.... å lycka till båda två... med operationer å uppkörningar...

pinkie

jag ska oxå ha runda gelehallon... men 320cc... behöver du göra lyft oxå?

lycka till!!!

• pinkie

johanna_dalarna

nej inga lyft, ska du det?

• johanna_dalarna

pinkie

ja,jag ska göra lyft oxå.... hade ganska stora bröst innan barnen... men nu är det då inte mkt kvar..(mer än skinn å lite till)..
    Det är lyftet som känns mest oroande... det är ju större ingrepp än att bara sätta in implantat....

men... jag ser ändå fram emot det!!!!

• Just-me

Sess

aha ok.. jo det kanske är bra att välja nått som varit på marknaden ett tag.. samtidigt är jag nervös för att få hårda bröst.. at välja nått mjukare skulle kännas som en trygghet. tror jag :)
    Ska ringa til Johan på citadell imorgon och höra vad han säger också..

• hally

Hej

Har läst mkt på amerikanska sidor om att droppformade gelehallon vrider sig lätt och leder till dissformade bröst?
    Nu till frågan har någon haft liknande problem?
    Jätteorolig då jag ska ha droppformade eftersom jag vill ha naturliga bröst!
    Tacksam för svar

• Jengirl

hally

Det händer inte!! Jag har anatomiska och var också lite rädd för det i början. Men implantaten löds fast i din vävnad, och så gör man en ficka där implantatet ska ligga. Risken för rotation är minimalt liten. Dock är risken större om man tar ut implantatet om man kanske får kapsellbildning och sen lägger in det igen i samma ficka.. Det är då det kan vrida sig. Så oroa dig inte för det!

• Louise83

TILL: mysan99

Va skönt att det löste sig, bra att du gick till läkaren ju.
    Exakt det va de jag hade, eller jag fick rättare sagt. Mitt började precis likadant.Först en liten liten bit som gick upp o sen blev det bara djupare o djupare.De gick inte att hejda. Så var försiktig. Jag bytade tejp varje dag efter det hänt och tvättade, men de var inte alls bra. Så lagom e väl bäst :)

• mysan99

Louise 83
    Tack för tipset!
    Ha en bra dag.

• sossan

myssan99
    jag hadde ju en spricka i mitt högra snitt,
    men det visade sig att det inte var nån fara puh. hadde inte blivit inflamerat eller nåt det kommer att läka ihop lika fint som det andra. min läkare klipte också bort trådänden som stack ut
    skönt att det gick bra för dig med
    kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)