• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Emma86

Det märks att jag är trött, måste rätta till lite:

"jag tänker främst även till framtiden när man ev. ska ha barn om man har stora bröst innan, hur kommer dem då att se ut efter operationen?"

Efter FÖDSELN och amningen menar jag såklart :)

ne godnatt på er!

• 76an

Kiaa

Det var Michael Olenius som opererade mig å jag gillade han, pålitlig å förstod direkt vad jag ville ha. Sedan tyckte jag deras personal var toppen, verkligen omtänksamma, hon som jobbade natten efter jag opererat mig var helt underbar. Kom å tittade till mig flera gånger.
    Jag valde silikon implantat, det blev 390 g i båda. Innan hade jag 75A men fyllde inte ens en a kupa. Kan verkligen varmt rekommendera Kirurgcentrum.

• Delighted

Emma86,

Ganska relevant ja! Men, en som har aa, kan ju också få dkupa, men kanske inte med 290, men det har hänt! :)

Det där med Bh storlekar. Alltså, man kan nog aldrig jämföra kupa med andra, det är lite som att jämföra vikt.
    Ett implantat gör för det första att man får gå en kupa större, än ett naturligt bröst, plus att ett implantatbröst ser mindre ut i en dkupa, en vad ett naturligt bröst gör i dkupan.

Dessutom så är ju tillverkarnas bh-ar olika. Precis som med jeans och andra kläder, så kan de ju skilja sig i storlekarna.

PLUS, att en 80B motsvarar typ 75C. Så, är du väldigt liten till kroppen, så kanske du får 70e, exempelvis, men du aknske lika gärna kan ha en Bkupa, exempelvis 80b.. Nu är jag ingen expert på bhar, men jag tror att det är typ så det fungerar!

Jag hoppas lite naivt på att mina bröst blir relativt stora, men att bh är typ 75c, för det mpste vara så himla svårt att hitta typ 70d, och andra lite mer ovanliga storlekar, och då är jag tillbaka på samma punkt som idag, jag hittar inga snygga bhar som passar! ;)

Jag tror 350 kommer bli skitsnyggt på dig! :) Lycka till!

• Delighted

Sess,

lycka till idag, hoppas allt går bra!

Håller tummarna för dig!

Jag klarade mitt körkort i går :)

• Delighted

Emma86,

sedan det där med efter barn, jag TROR att har man implantaten bakom muskeln, så blir brösten lika snygga efter amningen, det har jag tyckt på bilder jag har sett iaf! Hoppas!

• Sara23

delighted

vill bara säga: grattis till körkortet :d

kram

• Jellomoon

Sess

Hoppas allt gått bra :)

Delighted

Kul med körkortet:) Grattis!!!

• Kiaaa

76an
    Hoppas det känns bättre för dig idag, har du mycket ont?

Får man fråga om vad du fick betala för allt?

Mvh
    Kia

• EnYsterSyster

Delighted

Jag har en 70D på mej just nu ! Med silikoninlägg i (blä för inlägg) . Köpte den på Lindex har jag för mej. Hade ful spets på axelbanden men den sprättade jag bort. Kostade 199 kr.

Har försökt få tag på Gabriella men har jobbat så mycket (vill inte ringa från jobbet, behöver lugn och ro när jag pratar med henne).

Hur går det med dina funderingar ? Har du åkt än förresten ?

• EnYsterSyster

Delighted

Jag har liten 70B naturligt. Med 100 ml silikoninlägg i varje kupa fyller jag en 70D. Är inte det konstigt ? Fattar du att jag inte vill ha för stora implantat då ? Är livrädd för stora som du vet..........

Svar på tråden Bröstförstoring (2)