Emma86,
Ganska relevant ja! Men, en som har aa, kan ju också få dkupa, men kanske inte med 290, men det har hänt! :)
Det där med Bh storlekar. Alltså, man kan nog aldrig jämföra kupa med andra, det är lite som att jämföra vikt.
Ett implantat gör för det första att man får gå en kupa större, än ett naturligt bröst, plus att ett implantatbröst ser mindre ut i en dkupa, en vad ett naturligt bröst gör i dkupan.
Dessutom så är ju tillverkarnas bh-ar olika. Precis som med jeans och andra kläder, så kan de ju skilja sig i storlekarna.
PLUS, att en 80B motsvarar typ 75C. Så, är du väldigt liten till kroppen, så kanske du får 70e, exempelvis, men du aknske lika gärna kan ha en Bkupa, exempelvis 80b.. Nu är jag ingen expert på bhar, men jag tror att det är typ så det fungerar!
Jag hoppas lite naivt på att mina bröst blir relativt stora, men att bh är typ 75c, för det mpste vara så himla svårt att hitta typ 70d, och andra lite mer ovanliga storlekar, och då är jag tillbaka på samma punkt som idag, jag hittar inga snygga bhar som passar! ;)
Jag tror 350 kommer bli skitsnyggt på dig! :) Lycka till!