• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Cesimón

Lisa22e:

Tack!

Aah gott att höra från ngn som haft honom.
    Skall träffa honom nästa vecka, och själva operationen blir med största sannorlikhet i november. Vill också ha anatomiska gelehallon impl. - hur 'mkt' vet jag ej, men vill ha C-kupa efter operation. Blir nog mellan 270 - 300 kanske.

• Delighted

MariahPiraya ,

Hmm, du har nog rätt, jag vill inte höra det!!! Artikeln riktar sig inte mot mig överhuvudtaget, eftetrsom jag inte gör mina bröst för någon annans skull, enbart för min egen. Och absolut inte för SYNS skull eller uppmärksamheten!

Tycker OTROLIGT synd om personer som har problem med stora bröst! Tycker synd om alla som lider av ngn form av antingen att de skäms över sina bröst, eller har fysik verk...

Förstår inte vad den artikeln skulle ha med den här tråden att göra, eftersom det faktiskt står, citerat:
    ? Visst förekommer det att kvinnor vill plocka ut sina implantat, men det är förhållandevis ovanligt, säger Per Hedén på Akademikliniken i Stockholm.

Dessutom, är det få här inne som vill ha jätte brsöt..
    Det är ju en artikel om kvinnor med stora brsöt från början det handlar om...

Vinnande koncept?!

• Delighted

Sess,

Jag prövade Medium med mina rispåsar ;)

Jag är relativt smal över överkroppen, drar 70/75 i omkrets.

Tänk på dina nya bröst som tar plats! Medium var ganska tajt., men å andra sidan ska dem väl sitta tajt??=))

Ring upp tillverkaren eller butik och fråga vet ja!

Skönt att du mår bättre!

Kram!

• hally

Jag ska operera mig den 8 dec hos charles randqvist.

Är djupt orolig över smärtan efteråt.

Skall lägga in 375cc anatomiska gelehallon under bröstmuskeln.

Jusnt nu väger jag 63 och är 171 cm lång och har en stor A kupa.

Tror ni tjejer att det kommer bli för stora på mig eller lagom!

Är det någon som har haft dåligt erfarenhet från operation.

Tacksam för svar

• EnYsterSyster

Delighted

MariahPiraya har C-kupa (vi har språkats vid på fettsugningstråden), det är viss skillnad (hade du A eller......?).

Stora (FÖR stora ?) imlantat har vi pratat om innan, eller hur....?

Skit i Aftonbladet ! De skriver ju bara för att sälja. De skriver mest skit om skönhetsoperationer, men samtidigt måste de ha med Nataschas tuttar åp bild i varenda nummer eftersom det säljer !

• blåsippa

Hade jag haft c-cupor hade jag inte opererat mig så det är ju helt klart lätt för pirayan att vara näsvis!!!

De flesta av oss här har nog acupor o endel knappt det! Undra hur pirayan kännt sig då??
    Själv hade jag en liten a o ammat två barn. Å som vi konststerat tidigare nästan alla här vill ju ha proportionerliga bröst till sin kropp!

Hm pirayan har nog inte hängt med i denna tråd!!!!!!!!!!!!!

• hally

Det verkar som det är aldrig någon här som vill svara på mina inlägg

• fairytopia

hej tjejjer!

jag söker lite chatt kompisar/vänner att diskutera bröstproteser med,alltså inte här då inläggen försvinner på något sätt o jag hittar inte eventuella svar osv....

Jag har inte gjort op,men vill.
    vill diskutera för/nackdelar me alla olika sorter som finns. och höra era erfarenheter!

jag är nästan alltid online på msn; adda mig!
    skalman98@hotmail.com

• mysan99

hally
    Vad tycker din läkare? Jag har 350 cc i varje o är 160cm lång väger 57 kg. Jag har idag d kupa. Jag har inte berättat det för alla och dom som inte vet dom ser det inte. Kanske dom hade sagt något om jag hade visat mig i underkläder. jag tog det min läkare rek. och han vill att resultatet ska bli så naturligt som möjlig. Jag är jätte nöjd. Lycka till!!

• johanna_dalarna

hally...

Jag är oxå 171 å väger 63... Men mitt "problem" är att mina bröst varit stora innan barnen (å bara taxöron kvar) så jag har väl en c-kupa (eller stor b) så jag ska göra både ett lyft och sätta in implantat.
    Jag har bestämt mig för 350cc runda gelehallon och funderar oxå om det blir rätt storlek.

375 tycker jag kan verka vettigt... men sen har ju jag ingen aning om hur 350 blir på mig heller. Jag ska op mig om 9dar...
    Jag är precis som du fruktansvärt orolig över smärtan... men sen har jag en hemsk läkarskräck på det oxå....

Svar på tråden Bröstförstoring (2)