• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Elektra03

Hally!

Jag opererade mig på Viktoriakliniken, jag hade full B innan, la in 290 cc och det blev stoooooooort! :_D

• johanna_dalarna

Elektra03

ursäkta frågan... men hur lång är du å vad väger du?
    Jag har kollat på så många blider och tycker ibland att 350cc som jag ska ha blir litet.... nu vet jag varken ut eller in...

• hally

Elektra

Var du nöjd med dina, om du hade stor B så förstår jag att dina blev stora efteråt mina är Full A just nu.

Vilken typ av implantat lade du in
    var du nöjd med charles hur kändes smärtan och hur mådde du efter op.

Tacksam för svar

• EnYsterSyster

blåsippa

Eftersom jag läst MariahPirayas inlägg på annan tråd är jag övertygad om att hon inte menar att vara "näsvis". Det finns en historia bakom och en anledning till att skriva så !

Men jag förstår sin reaktion. Har själv utammade taxöron som jag vill förstora (så lite som möjligt) för att få tillbaka det jag "förlorat". Tycker det är jättejobbigt och är rädd för att vad folk ska tycka om de ser att jag gjort en förstoring. Inte klokt egentligen vad mycket folk har åsikter. För mej är det min ensak !

MariahPiraya
    Känner mej nu dum över att ha "hängt ut" din tuttstorlek här. Förlåt !

• EnYsterSyster

Till alla

Hörnini, stänger inte den här tråden idag ? Borde isåfall inte den nya tråden ligga under "kroppen" och inte "övrigt" ? Bara en synpunkt till dej som lägger upp den nya tråden.......

Vi ses på där !

• anni_83

Hej tjejer...

Tänkte berätta lite om min situation...
    För ganska så exakt 1 år sen op jag mig på plastikkirurggruppen i sthlm. La in 250cc koksalt i vardera bröst. Nu ska jag operera om mig. Anledningen är att jag tycker dom är alldeles för små. Min läkare informerade mig inte om att dom blir mycket mindre än när man provar med proteserna på konsultationen.Hon var alltså dålig på att ge rätt information. så alla ni som är rädda för att era bröst ska vara för stora,har inget å vara oroliga över. tänk efter noga. Annars sitter ni som mig.
    hör gärna av er..vill veta vad andra tycker å om det finns andra i min sits.

kramar

• Kiaaa

anni_83

Vilken läkare hade du där och vad har du för mått?

mvh
    Kia

• Joanna/Nojsan

johanna_dalarna:
    Hej! jag gjorde min operation för ca 3 månader sen.. Är 170, väger 63 och har som du haft en C-kupa innan tre barn och viktnedgång..
    Gjorde ett lyft och inlägg med 390 cc, koksalt.
    Jag är jättenöjd med storleken, passar jättebra till min kropp.Visst tyckte jag det var alldeles för stort dagen efter operationen, men idag förstår jag vad han menade när han sa att det skulle bli precis vad jag ville ha :)
    Jag har kvar gamla bh:ar som jag nu kan använda igen.. Jag har fått tillbaka det jag en gång hade!
    Och det är värt allt!!
    Lycka till!
    Kram Joanna

• cockie

Lisa22e

Jo, du har rätt! Jag ska dit igen nu om nån vecka och berätta vad jag tycker och sen höra vad han har att säga :)
    Det ordnar sig säkert...
    Yes operationsdatum har jag, den 27 Dec! Usch vilken evighet. Hur får man tiden att gå egentligen? Känns som jag tänker på det här varenda dag och längtar och längtar..

Vad kul för dig att allt går bra, snart får du trolla fram din efterlängtade klyfta ;)

Ha en skön onsdag!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)