Hej allihop!
Det var jättelänge sen jag skrev, men jag ville bara dela med mig av min operation som nu är klaaaaaaaaaaar. Jag opererade mig för lite mer än en vecka sedan. Var supernervös för narkosen och för storleken på implantaten, som jag märker att alla är rädda för att välja fel på. : ) Jag fick prova igen innan och valde samma som jag valde för 6 månader sen. 650 i ena o 600 i andra. Narkosen gick jättebra. det var ganska jobbigt att vakna upp, inte för att det gjorde så ont men det var bara jobbigt. Tycker ändå inte att det gjorde sååå ont efter som jag var förberedd på men det är en konstant tryckande smärta som ibland kan bli lite värre. Mådde dåligt av mina tabletter så jag kräktes en del 2 dagar efter, fick andra tabletter och de var mkt bättre...3 första dagarna var jobbiga, brösten var fula, svullna och kändes som sten, måste ju säga att jag ångrade mig en del, haha...Men nu gör jag det absolut inte, de är toppen även om de är låååångt ifrån klara, de är lite fyrkantiga, svullna, blå, tejp över bröstvårtan och ja så...men fina ändå...tänk då vad jag kommer känna om ett halvår. Nu hoppas jag bara att de mjuknar till och slutar att göra ont helt..: ) Jag opererade mig hos Dr Johan Nordquist på Citadellkliniken i landskrona, de var underbara där, verkligen, kände mig väldigt omhändertagen. Som råd till andra som funderar på storleken, var inte rädda för att ta den storleken som ni helst vill ha men kanske minskar på för att ni är rädda att det ska bli för stort. Vanligt är att det man ångrar är just att man tog för litet. Alla som jag har sagt mina gram till innan op har sagt "nej, men det kommer bli för stort" säger nu, "men oj, det ser ju jättebra ut, inte alls för stort" man ska inte stirra sig blind på siffrorna, prova alla kuddar och välj den snyggaste! : )
Lycka till alla som ska operera sig!
Kram