Bröstförstoring (2)
Hejsan jag undrar om nån har opererat sig på Victoria kliniken. Jag har så många frågor kring bröstoperation!
HJÄLP
Hejsan jag undrar om nån har opererat sig på Victoria kliniken. Jag har så många frågor kring bröstoperation!
HJÄLP
Jengirl
Vad hade du för implantat? Kan du rekommendera någon och storlek!
Jengirl
Jag undrar om det är säkrast med gelehallon, ochjag vill ha bröst som ser väldigt naturliga ut dvs att dem hänger lite och att dem sitter väldigt mkt ihop istället för isär.
Hur känns brösten efteråt är dem väldigt hårda för det säger dem att gelehallon blir, stämmer det?
Sedan undrar jag hur ont det gör, dagarna efteråt?
Gud vad kul att höra att dem blev fina och att du är nöjd.
Jag ska på konsultation hos doktor charles randqvist den 27, vet att han jobbar mkt med gelehallon. Vart har du opererat dig?
Hej
Var på min konsultation idag på victoriakliniken hos doktor Charles Randqvist.
Jag vet inte vad jag skall tycka om denna man, han verakde ju jätte snäll ich duktig men lite falsk tycker ag, han skröt ju väldigt mkt om sig sjäv också.
Hursomhelst så bestämde vi oss för droppformade gelehallon bakom muskeln med ärret under bröstet.
Stroleken jag valde var style 410 FF 375cc.
Jag är ganska lån 171 och väger cirkus 63 kilo så det kändes bra med 375cc nu har jag full A men jag är så nyfiken på hur jag kommer att se ut sen.
Men jag måste säga att det vart dyrt operationen kommer gå på 49 000 kr med försäkring för kapselbildning.
Har någon erfarenhet från victoriaklinken och doktor Randvist så vore jag tacksam om ni delade med är!
Hej hej
Någon som har opererat sig på art clinic hos Håkan Hallberg, vad anser ni om stället och läkarna???
Har nämligen bokat en tid för konsultation där också!
Hej
Har läst mkt på amerikanska sidor om att droppformade gelehallon vrider sig lätt och leder till dissformade bröst?
Nu till frågan har någon haft liknande problem?
Jätteorolig då jag ska ha droppformade eftersom jag vill ha naturliga bröst!
Tacksam för svar
Sossan
Vad skönt att du är online, jag har så många frågor?
Jag har två bokade konsultation tider en hos Clas Lossing på carlanderska och en hos Per vindh på art clinic men jag vet inte hos vem jag ska operra mig. Jag vill göra det hos någon som har bra erfarenhet från gelehallon anatomiska och som lägger bakom muskeln. Sen ville jag att doktorn skall vara riktigt skicklig, vad anser du om clas och vad har du lagt in, är du nöjd? OHHH jag har så många frågor he he he
Hej vart hos en annan doktor på konsultation igtå, Per Vindh på Art clinic.
Han tyckte att jag skulle ha runda gelehallon framför muskeln, Fatta ingenting min andra läkare tyckte att jag skulle ha droppformade bakom muskeln den läkarn hette charles Randqvist.
Kan nån nu hjälpa mig att bstämma mig VAD SKALL JAG GÖRA???? VILKEN LÄKARE SKALL JAG BESTÄMMA MIG FÖR????????????????
HJÄLP??????????????
Jag ska operera mig den 8 dec hos charles randqvist.
Är djupt orolig över smärtan efteråt.
Skall lägga in 375cc anatomiska gelehallon under bröstmuskeln.
Jusnt nu väger jag 63 och är 171 cm lång och har en stor A kupa.
Tror ni tjejer att det kommer bli för stora på mig eller lagom!
Är det någon som har haft dåligt erfarenhet från operation.
Tacksam för svar
Det verkar som det är aldrig någon här som vill svara på mina inlägg
Elektra
Var du nöjd med dina, om du hade stor B så förstår jag att dina blev stora efteråt mina är Full A just nu.
Vilken typ av implantat lade du in
var du nöjd med charles hur kändes smärtan och hur mådde du efter op.
Tacksam för svar