• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Här samlas alla Kristianstadsbrudar!

Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!

Vill ni stämma träff, passa på här!

Ha det gott!

• Svar på tråden Kristianstad Brudarna!
  • Paulinas

Ja, vi kan väl snart ha en träff igen! Eftersom du har så sena kvällar gumsigos så får vi väl inrikta oss på en fika en lördag fm istället. Och sen kan vi ju givetvis gå ut en kväll, men det är ju inte en riktigt "BT-träff" med bröllopssnack, det är ju mer fest :)

• Marie06

Hallåj allihopa

Kan inte riktigt hålla mig här ifrån.

Jag kommer gärna med på träffarna även om jag inte har något att planera, alltid kul att lära känna nya människor.

Jag har varit på Landön hela helgen, med några turer till Wä där min bror bor och till Rinkaby för att hälsa på hos Sofia. TAck för en trevlig pratstund Sofia. Träffas gärna fler gånger när allt löst sig.

Ha en fortsatt trevlig dag allihop. Kram

• E+P

Hej alla!
    Jag skulle gärna komma med på en träff någongång, ska försöka pyssla ihop det med mina tider. Det är skoj att träffa nya människor även om ni känner varann nu. Tiden går så sakta fram till bröllopet!!

• Paulinas

E+P
    Säg en dag du kan så ska vi se om vi kan få ihopa något. Jag har ett flexibelt jobb så brukar kunna för det mesta. Gumsigos kan inte förrän vid typ 19.30 på vardagar (tror jag..) Marie jobbar nätter och brukar vara ganska flexibel också.. När kan du?

Marie!
    vad kul att se ett par rader från dig! Jimmy jobbar em (=jag är själv om kvällarna) ons och tors denna veckan. Lust/möjlighet att träffas?

• Min-Ah

Gumsigos!
    Attans också, men vi kan inte den 2/9...
    Jättesynd, men det kommer säkert fler tillfällen då vi kan ses med våra karlar med!

• Min-Ah

Marie!
    Ja, det var kul att du kom förbi och hälsade på här i Rinkaby!

Ni andra är givetvis också välkomna om ni har vägarna till eller förbi!
    Gittes Tygkälla finns ju här, hi, hi!!

• Min-Ah

Paulinas!
    Ja, det vore kul att träffas igen! Vi har ju bara setts en gång!
    Hoppas det går bra med inbjudningskorten!

E+P!
    Vore kul att träffa dig!

Det är ju ni tre (fyra!) flickor kvar; Paulinas, E+P och Gumsigos, som har era bröllop kvar!
    Och så du, Marie, förstås - när du hittar Den Rätte! För DET kommer du att göra

Jag kommer att stanna kvar här på BT fastän jag redan är gift, hi, hi!! Är ju en sådan trevlig "plats" och jag har fått många nya fina vänner!!

• Marie06

Paulinas

Jag jobbar kväll på Onsdag men Tordag är jag helt ledig, jag kan kanske kan ta med lite fika eller om vi fikar ute.

Här är lite rörigt hos mig annars kan vi träffas här också.

Bestäm du.

Kram

• Marie06

Min-Ah

Visst kommer jag träffa den rätte. Men just nu vill jag bara få en lägenhet så jag vet vart jag ska bo.

Känns konstigt och gå här i lägenheten och hela tiden tänka, vilket är mitt och vilket är hans.

Just nu mår jag bra, men kvällarna är jobbiga eftersom man har tid att tänka på det så mycket då.

Kram

• Paulinas

Hej Marie,

Jag är i och för sig inte rädd för lite röra, men tar det gärna hemma hos mig. Torsdag kl 19 kanske? Vi fikar och snackar lite. Kanske går vi en runda (om vi orkar vill säga).

Om någon annan är sugen på att träffas då så är ni hjärtligt välkomna!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!