Kristianstad Brudarna!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Här samlas alla Kristianstadsbrudar!
Här under tänkte vi att alla kunde stämma träffar och prata sånt som brudar gör!
Vill ni stämma träff, passa på här!
Ha det gott!
Det är en jättefin klänning! Och vad bra att kunna köpa den begagnad, något sådant hoppas jag också på!
Rosa tycker jag är en riktigt fin bröllopsfärg och det finns många fina nyanser att välja på...
Visst längtar man!! Detta är ju verkligen något man gör en gång i livet!!
Blir det bröllopsresa?
Njae, vill jättegärna tillbaka till Koh samui, där han friade, men pengarna räcker inte till...OM inte min far säger att han ställer upp med pengar till middagen.
Vi får se, det är ju inget vi räknar med. Vi är mitt uppe i husrenovering, så det är ingen lysande tid att börja spara till bröllop i! Men vi vill ju så gärna bli man o hustru nu efter 11 år tillsammans!
Paulinas!
Angående tyg - Du är välkommen till Gittes Stuvkälla här i Rinkaby (är ju mina svärföräldrar som ägetyg du söker!
Jag och maken bor alldeles intill Gittes, andra sidan Gälltoftavägen (Åhusvägen 74; Falurött vinkelbyggt trähus, hörntomt med car-port)! Du får gärna hälsa på oss!
E+P!
Din klänning är jättevacker! påminner ju nästan lite om min!
Tomarps Gårdshotell är jättefint och mysigt!
Vi tillbringade bröllopsnatten där!
Och vad jag vet så är de bra på mat där!
Vi hade också typ "dimrosa" (som mina rosor i brudbuketten) i färgtemat. Och ljust grått och cremevitt.
Växthuset i Kristianstad gjorde min brudbukett. Kostade 700:-.
Pärldekorationerna gjorde jag själv och så satte de dit dem i buketten.
Blev verkligen vacker! älskar den rosa färgen på rosorna. En alldeles speciell rossort (minns ej namnet nu), som kostade 23 kr styck (!).
Marie!
ha det så mysigt med kräftätandet ikväll!
Kräftor är smaskens!
Vi hörs!
Sköt om dig!
Varma kramar / Sofia
Sanna0806!
Vi håller tummar och tår att vädret blir toppen imorgon på er dag!
Önskar er all lycka!
Allt kommer att bli jättefint!
Kram / Sofia
Min-ah,
700:- för buketten verkar ju ganska överkomligt jämfört med vissa priser man hör här på BT! Gittes får jag nog testa! Glömmer bort att den finns när den inte ligger i Kristianstad :)
Paulinas!
Gittes är ju ganska så stort! 700 m2 med tyg!
Är ju inte så långt hit till Rinkaby! Räknas ju till Kristianstad...
Du är välkommen!
Min-Ah:
Vi kommer oxå att ha bröllopsnatten på Tomarp, eftersom festen är där. Maten är god, åt där med jobbet för ett tag sen. ganska dyrt förvisso, men det är ju once in a lifetime!!